Glädje och saknad

Jag jobbar som en tok.. Ifall ni undrar varför jag övergett bloggen.
Idag ska jag stänga (22:15 slutar jag) och imorn öppna (börjar 07:00).. Suck! Typ 5 timmars sömn, det räcker inte riktigt för mig..
Tur jag slutar tidigt imorn, kl 15 får jag gå hem.

Fick punka på cykeln förra veckan så istället för att ha 10 min till jobbet måste jag nu gå typ en halvtimme innan jag börjar. Men min gulleälsklingsman har köpt ny ventil och en ny slang så han skulle laga den :)
Han är bäst, vad skulle jag ta mig till utan honom?



Moa ska komma till oss i helgen och jag hoppas verkligen att Ellen vill komma också!
Saknar sötnosarna! :/ Var ju jäääättelänge sen!


Jag och Pelle har pratat lite mer om vårt bröllop :)
Skitmysigt att sitta och planera lite löst.. Och vi vill ha det på samma sätt, det är skönt :P
Och tjejerna ska vara brudtärnor såklart! Vi kommer vara dom snyggaste tjejerna i världen på den stora dagen ;)
Ja och Pelle är ju redan världens snyggaste man men visst kommer det stråla lite extra om oss.



Ska snart ner i tvättstugan och tvätta jobbkläderna.. Men först tänkte jag ta en dusch.


*sprider massa glädje och kärlek till Er*

Puss hej!





Kommentarer
Postat av: Sussie

Härligt med uppdatering!

Grattis till jobbet!

Kram

2009-09-01 @ 17:28:57
Postat av: Bea

Fan vad skoj att du har börja jobba gumman.. lyckokram

När blir de härliga brölloppet av då.?

hoppas att man får en inbjudan. :)



Dags att ses snart. ska försöka fråga mats fall inte vi kan komma över någon dag och fika hos er.



Saknar dig massor.

Hälsa mannen frånn oss. !

Puss O Kram

2009-09-01 @ 19:17:14
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag ska inte komma vill inte

2009-09-03 @ 15:50:42
URL: http://barbiieblondiiie.blogg.se/
Postat av: Mickis

Grattis till jobbet!

2009-09-05 @ 11:37:56
URL: http://justmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0