Rikt liv = tråkig blogg?

Jag har kommit fram till en sak.. När man är lycklig och är sysselsatt har man fan inte tid med bloggen!
Jag har varit lycklig sen den dagen jag träffade Pelle men då var jag arbetslös och hade all tid i världen att skriva om hur lycklig och kär jag är..
Jag är fortfarande lika lycklig och kär, OM INTE MER!! Men jag har helt enkelt inte tid att sitta och skriva det varje dag. Men nu när älskling är i Skogås och jobbar (läs: dricker öl) så har jag ju faktiskt tid att skriva en rad.

Såhär är det i mitt liv för tillfället:
Jag har fått jobb! Tro det eller ej men jag har fått jobb! Jag är världens lyckligaste!!!
Jag skrev på anställningsbevis igår och är numera anställd på Hemköp i Saltsjöbaden!
-Hemligt- Kan tyvärr inte skriva ut det här men nu planerar vi inför stora förändringar.. Får hoppas allt går som det ska.  (OBS! Vill inte se några gissningar i kommentarsfältet!!!)
Rökfri! Yes box, och svårt var det inte heller. Varför tror man att röksuget är så mkt starkare än det är?
Jag klarar mig superbra utan cigaretter och förstår inte varför det tog så lång tid att förstå det?!


Tänker ta en promenad i det fina höstvädret nu .. Hoppas ni alla mår lika bra som mig!



Saknar tjejerna! :(


Puss!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Stort grattis till jobbet och rökfriheten! Jag ska ta tag i min rökning igen jag med. Det går om man vill.



Kram

2009-10-09 @ 17:21:08
URL: http://justmickis.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Hur länge har syster vart rökfri då? Hehe i know i know ;P. Haha ne jag e lycklig men har inte min man här så kan inte spendera tiden med honom hehe MEN jag vet precis vad du menar dock ;) <3

2009-10-09 @ 20:14:08
URL: http://chatrine86.blogg.se/
Postat av: Anonym

We miss you to..

2009-10-15 @ 02:09:50
Postat av: .

Gravid alltså, svårt var det

2009-10-25 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0