15 Oktober

Jobb jobb jobb.. Ja det är väl härligt? :)
Bara ledig en dag denna vecka och det var igår, myspys!
Städade lägenheten och sen biljard och sverige-match med älskling på kvällen, en riktigt bra kväll!
Idag jobbar jag 16-21, 11-19 imorn och sen stängning hela helgen.
Men ska bli riktigt skoj, kommer inte vara i butiken hela helgen utan kommer även stå och bjuda på tårta i Saltsjöbaden centrum :) Kom förbi och säg hej vettja!

Har förresten äntligen skaffat mig en hobby, eller vet inte om man kan kalla det hobby men jag har iaf börjat samla på nagellack. Efter att jag hittade mitt drömlack i somras har mitt intresse bara fortsatt :)
Haha kanske låter löjligt men jag får en lyckokick när jag hittar precis det jag är ute efter :P
För er som är intresserade (tvivlar på att det finns nån) så är mina favvolack ett mörk-röd-lila, ett svart och ett mörklila. Supersnygga.. HAHAHA jävlar vad intressant för er att läsa. Hoho!



Bjuder på lite bilder också för att göra det lite mer intressant.. Om det nu hjälper.. Haha!

Ha det bäst!


Och yoghurt är toppen!

Jag och Olle på hans brors 40årsfest :)


Jag och supersöta Moa :) <3


Och den obligatoriska egobilden.


Puss



Kommentarer
Postat av: Mickis

Om du gillar mörka lack, köp Isadoras "Black rose"- assnyggt!

2009-10-15 @ 19:45:21
URL: http://justmickis.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Åh älskling du har uppdaterat, hallelujah ;P.

Va det de blod mörk färgade du hade på dig sist vi sågs? Det va riktigt läckert asså. Hehe ja Micha e rätt person att prata nalellack med. Själv e jag fett boooring när det gäller sånt juh... hehe fransk manikyr eller genomskinliga färger typ, haha ja ni förstår ;P =) Så rolig e jag. PUSS

2009-10-15 @ 20:58:36
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0