Världens lyckligaste!

Han har gjort det igen; min man har fått mig att bli mållös av lycka.
Jag trodde inte man kunde vara lyckligare men så fick jag ett så otroligt fint sms från mig älskling nyss att jag faktiskt inte visste vad jag skulle svara. Han får mitt hjärta att slå extraslag, jag rodnar och kan inte sluta le.
Tänk att man efter 10 månader är mer kär än nånsin!
Jag har haft sån otrolig tur som har funnit denna fantastiska man som gör mig lyckligare än jag trodde var möjligt.
Pierré Jernström, jag ska älska dig tills jag dör!

Äkta kärlek!

Jag gråter lyckotårar, det känns nästan som en dröm.
Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna det här men jag njuter av varje sekund!


Kan någon förklara för mig varför Nanne Grönwall sitter med solbrillor på skallen i Nyhetsmorgon just nu?
Trodde det spelades in i en studio?


Nu ska jag äta frulle.. har fått sån sjukt stor aptit sista tiden. Helt sjukt!
Igår åt jag lunch två ggr :P Hahaha!
Men jag har ju mina perioder, ibland kan jag äta hur mycket som helst dygnet runt och ibland räcker det med en måltid om dagen. Kanske därför man håller sig hyfsat slim ;)
Dock vore det skönt att komma in i en normal balans, det är något jag aldrig lyckats med.

Ha en fin dag allihopa. *sprider lite av min lycka till er*

Puss!



Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag önskar att jag någon gång får uppleva att vara så kär efter 10 månader och ännu längre. Glad för din skull att du har hittat mannen i ditt liv :)



Kram/ Michaela

2009-05-12 @ 13:56:55
URL: http://justmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0