Fredag

Hej alla sötnosar :)
Hoppas allt är bra med er.
Här är det toppen. Har precis duschat och ska åka till jobbet om 45 min ungefär.
Eftersom det är så dåligt väder kommer det vara superlugnt på jobbet vilket innebär att tiden kommer gå extremt sakta..
Men men, jag tjänar ju pengar iaf ;)

Jag och baby hade det supermys igår, det är så härligt när vi båda är lediga på en vardag..
Vi sov länge, efter 12 gick vi upp och åt frukost. Sen spenderade vi hela dagen med att ligga i sängen och läsa.
Efter middagen gick vi en promenix till centrum och handlade glass, chokladpudding och läsk.
Nyttiga klubben ;) Haha vilken sockerchock våra kroppar måste ha fått.
Men det får man unna sig ibland.
Förut brukade jag få ångest om jag hade stoppat i mig något onyttigt men nu tänker jag helt annorlunda.
Varför ska man få ångest av att man njuter?
Jag älskar mat och hur ska man nånsin kunna bli lycklig om man går omkring med ångest jämt?
Jag blir inte lycklig av att väga mindre, jag är lycklig för jag tycker om mig själv precis som jag är :)
Min vikt är inget hälsoproblem, jag lider inte av fetma.. Alltså finns det ingen anledning att gå omkring och må dåligt över några extrakilon. Alltför många ggr har jag tyckt illa om mig själv när jag ätit.. Aldrig mer!
Jag njuter av livet, njuter av god mat och jag älskar mig själv :D
Det måste man göra. Så tänk på det, DU är vacker! DU är speciell! Glöm aldrig det!

Måste bara berätta en liten söt grej som hände igår..
Jag och Pelle var ute på balkongen och rökte så tar han tag i mig och håller om mig hårt och viskar:
"Jag släpper dig aldrig!" Det kom så oväntat och det gjorde mig såå glad.
Jag blir bara mer och mer kär och jag tycker det är helt knäppt.. Man kan ju inte vara mer kär?
Haha.. jag spricker snart.

Hm, nästa vecka ska chefen och hans familj åka på semester.. Vilket innebär att cafét kommer vara stängt för vi måste vara 3 där på lunchen. Ska bli jättefint väder nästa vecka och jag och Emil skulle aldrig klara av att jobba själva.
Behöver en till person som kan hjälpa till.. Känner du dig manad?
Vill verkligen inte vara ledig mån-tors men verkar inte ha något val.

Efter jobbet ska jag hem och söka på lite utbildningar.
Har ju bestämt mig för att läsa in mina gymnasiebetyg och kanske lägga till nån kurs inom ekonomi/bokföring eller så.
Vill jobba i reception ju.. Tycker det är jätteskoj och passar verkligen mig :)
Så ska kika på det när jag kommer hem sen.


Nu ska jag ta fram nåt ur frysen till middagen.. Vad vet jag inte än.
Och så ska jag klä på mig och sen är det dags att gå :)

Ha en underbar fredag alla gullisar :)

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Chatrine <3

Jaaag vill jobba =D



Iiiiiiiiiiih men myspelle han e ;) så lycklig för din skull syster <3 Thihi <3



pussas

2009-05-22 @ 14:41:31
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0