En sån här jobbig lista igen.




Du heter:
Laura Gabriella de Lemos Lapinlampi
Smeknamn: Gabbi, Älskling, Syster + en massa andra söta smeknamn som Pelle har på mig :)
Beroende av: Koffein, nikotin, kärlek och uppmärksamhet.
Vem behöver du mest just nu: Ingen
Vad tror folk om dig: Dom tror nog en jävla massa men det skiter jag i :)
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon, min kropp och min utstrålning
Brukar du skratta för dig själv: Haha ja det händer rätt ofta faktiskt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "God morgon min Älskade fru! Du är så himla vacker när du sover! Älskar dig mestast / jag"
Sprit, cider, vin eller öl: Öl
Brukar du bli för full: Det händer
Vad har du för mobil operatör: Comviq kompis
Nästa mål i ditt liv: Behålla min vita anställning, börja betala av skulder och få ett förstahandskontrakt!
Hur svarar du i mobilen: "Gabriella" om det är ett nr jag inte känner igen, och "Hallå" om jag vet vem som ringer.
Vem ringde du senast: Älskling
Antal timmar sömn inatt: ca 8 timmar.
Sov du ensam: Nej, sov med älskling såklart!
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När jag känner mig uppskattad.
Hur känner du dig nu: Glad, rastlös, lite smått orolig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svarta tyvärr, har fått för mig att jag inte klär i färger.
Vad saknar du: Mitt liv känns ganska perfekt men ett förstahandskontrakt skulle inte sitta fel.
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag jobbade till 17 sen hem och myste med älskling :)
Rakar du benen: Ja
Är du blyg: Beror på sammanhanget, men oftast inte :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej! Första ögonkastet är ingenting annat än attraktion. Kärlek kommer senare.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Ha sex!
Är du nöjd med ditt liv: Ja, dock finns det saker som kan förbättras och som kommer ganska snart tror jag :)
Vad gör du i morgon: Jag är ledig så är nog hemma och fixar lite skulle jag tro,
Vad är det värsta du vet: Oj, finns ju massor man stör sig på. Men svek och folk som är falska och går bakom ryggen är bland det värsta jag vet.
Vad behöver du just nu: Ingenting :)
Vad längtar du till: Tills jag får ett 1:a handskontrakt och tills jag blir gravid och sen bröllopet också förstås :)
Vad är det finaste du fått: Pelles kärlek!
En speciell dag du minns: Varje dag med Pelle är speciell!
Hur gammal är du: 22 snart 23
Tycker du om någon just nu: Ja, inte bara tycker om; älskar!
Om fem månader: Kanske min dröm har gått i uppfyllelse ..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Älskling eller Syster Chatrine
Vilken tid gick du upp idag: Strax efter 9
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja jag sover i min och älsklings säng varje natt :)
Vad ska du göra ikväll: Inte mycket, laga middag till min man och sen mysa som vanligt.
När grät du senast: Den 2:a April.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala mina och Pelles skulder.. Sen planera bröllop :)
Har du piercing: Öron och läpp.
Vill du gifta dig: Ja jag ska gifta mig med Pelle!
Vill du ha barn: Ja jag vill föda Pelles barn.
Är du bra på att laga mat: Japp, kul är det också :)
Gillar du att dansa: Ja det är härligt.
Är du bra på att sjunga: Jag är inte nästa Idol precis men kan hålla tonen iaf.
Hur vig är du: Tillräckligt ;)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tycker du om sushi: Jag vet inte för jag har aldrig ätit det.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Har alltid varit kvälls/nattmänniska men sen jag träffade Pelle har jag blivit riktigt morgonpigg :)
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vem har inte?
Röker du: Ja tyvärr
Hur ofta tränar/motionerar du: Ett par ggr i veckan.
Senaste låt du hörde: Promoe - "Svennebanan"
Vad hade du i din mun senast: Kaffe
När mår du bra: Har ju redan svarat på det, när jag känner mig uppskattad skrev jag ju.
Vad har du på dig: Mjukiskläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0