Underbara människa! <3

Jag är tillsammans med världens bästa kille! <3 Älskar dig mest mest mest!

Mys igår :) Min gulleman filade naglarna på mig, vilken lyx va? ;)
Och ikväll ska vi ut o äta på Kina.. Mums!

Jag spenderade morgonen på balkongen med det obligatoriska kaffet och DN såklart..
Sen vid 11 tiden åkte jag till Forum för att betala hyran, elen och köpa mig ett par skor.
150 butiker och jag hittade inte ett enda par.. Är det inte konstigt?
Eller är det jag som är kräsen?
Jag kom iallafall hem med två nya toppar :) Den ena av organisk bomull ;)
Bild kommer på den, jag tyckte den var jättesöt.
Och framförallt så var den inte svart (!!!) Annars äger ju jag bara svarta kläder.. Och det måste det bli ändring på nu till sommaren förstås.
Den andra toppen är vit och bild på den kommer imorn. 98kr st på H&M :)





Kommer vara snyggt till mina vita shorts tror jag :)

Och den vita får ni som sagt se imorn.
Köpte även nagellacksremover och en ny nagelfil men det behöver jag ju inte visa upp.
Gick förbi bibblan också för att se om dom fått in "Flickan som lekte med elden" men den som lånat den är försenad med att lämna tillbaka den.. Blev lite irriterad när jag stod där men så insåg jag att jag själv har gjort samma sak, och en av låneböckerna har jag till och med kvar här hemma och det är snart ett år sedan jag lånade den. Fy skäms!

Nu ska jag gå och möta älskling :)
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jättefin topp! Du får komma och handla skor i Forum av mig sen. Jobbar på Crispin i Fältöversten normalt men ska jobba i deras butik i Nacka vissa dagar i sommar. Finns massa fint :)

2009-05-26 @ 18:11:48
URL: http://justmickis.blogg.se/
Postat av: Beafiis

Ja tänk om man hade en man som pyssla om en så. :) toppen var verkligen toppen snygg.. Puss

2009-05-28 @ 07:32:24
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0