Trötter!

Usch vad trött jag är idag.. Känns som att jag är det varje dag nu för tiden.
Måste bero på det tråkiga vädret.. Blä, har ingen som helst lust att gå ut idag.
Men har möte på Sensus så måste. Suck!
Kl 9 ska jag på ett informationsmöte om arbetsrätt sen har jag coachmöte kl 16.
Åker hem emellan och förbereder middagen :)

Igår upptäckte jag att vi har en busshållplats bara 2 min från vårt hus..
I 3 månader har vi alltså trott att vi varit tvugna att gå upp till centrum för att ta bussen.. Haha!
Känns lite surt men bättre sent än aldrig ;)
Så idag ska jag inviga vår busshållplats. Hihi.

Iiiiiih! :D Fick nyss ett sms från älskling, bara måste dela med mig:
"God morgon älskling! Jag vill gifta mig med dig!"
Åh det pirrar i hela kroppen på mig. Underbaraste älskling! Hihi.
Jag längtar verkligen tills vi gifter oss.

Nä nu har jag inte tid att sitta här mer, ska klä på mig och sen åka.
Ha en fin morgon alla sötnosar!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Beafiis

Sikket gullit mess.. :)

2009-05-19 @ 14:16:46
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: Chatrine <3

Sååå sweeeet iiih <3



Syster hur gör man om man vill lägga till en länk,

jag vill lägga till era bloggar juh ;P

men huuuur haha puss <3

2009-05-19 @ 15:25:23
URL: http://chatrine86.blogg.se/
Postat av: Mickis

Ny fin design igen :)

2009-05-19 @ 17:05:07
URL: http://justmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0