Tröött :(

Godmorgon, eller godförmiddag är det nog nu förresten.
Idag vaknade jag strax efter 10.. Det är flera månader sedan jag vaknade så sent.
Men var skönt att sova ut. Somnade framför tv:n igår.. Jag och älskling skulle se "Deja vu" men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Så nu är jag utvilad :)
Dock har jag drömt en riktigt läskig mardröm inatt.. Jag hatar det!
Mådde jättedåligt när jag vaknade, jag var helt förstörd :( Dumma dumma mardrömmar!
Drömde om Pelle såklart.. Men också Catta och Sara var med i drömmen.

Helgen har varit jättemysig :)
I fredags var jag och älskling bara hemma, drack lite rosé och åt god mat.
Sen jobbade jag på lördagen.. 13-16. Var hur mycket folk som helst och det var jätteskoj :)
Efter jobbet åkte jag direkt hem och bytte om och sen åkte jag och älskling till Skogås.
Miria fyllde år i fredags så dom hade grillfest för att fira henne :)
Åt supergod smörgåstårta, drack öl, grillade, åh det var så fantastiskt gott!*
Sen var det dags för schlagern förstås ;)
Jag hejade på norsken och han vann :D Älskar hans låt!


Duktig kille :)


Världens bästa! Jag älskar er av hela mitt hjärta!


Maria och Surama, vänner till Miria och pappa :)


Miria och Gabrielly dansar :)



Jag och världens bäst man! Älskar älskar älskar! <3


Direkt efter schlagern åkte vi hem, kl var ju efter 12 då och det tar ju ett tag för oss att ta oss hem.
När vi äntligen kommer till Slussen strax innan 1 hoppar vi på första bästa buss.
Den åker i ca: 2 minuter innan den tvärdör och chauffören beklagar att bussen tyvärr inte fungerar.
Så vi måste gå tillbaka till Slussen för att vänta på nästa buss.. 01:35 gick den!!
Blev så jävla sne att dom inte satte in extrabuss eller bjöd på taxi..
Vafan, pröjsar man 700kr för ett busskort då ska man väl få lite bättre service.
Men nej. Till slut kom bussen och vid 2 var vi äntligen hemma.
Jag slocknade direkt.
Sen upp och jobba på söndagen..
När jag kommer till Fridhemsplan och sätter mig på bussen så är det tydligen nåt fel på den.
(Vilken otur jag har med bussar) så den står kvar där ett tag men sen löste det sig tydligen för den brummar iväg.
Kom lite sent men det gjorde inget :)
När jag sen sitter på bussen hem så är det nåt fel på den med!!!! Helt jävla otroligt..
Så måste byta buss i Björknäs.. Suck! Vafan är det här?!.. Sjukt.
Grrr.. hatar SL ibland!
När jag kom hem höll älskling på att tvätta och han hade diskat :) Gulleälskling! <3
Jag lagade mat, en enkel kycklinggryta och ris. Mums! Var jättegott!
Det var en jättebra helg iaf :) Hoppas er helg också var det.

Som ni vet så är min ena USB-port trasig.. Och därför lägger jag inte in bilder så ofta för det är rätt jobbigt att få igång den där internetdosan när man väl har tagit ut den en gång. Men idag tyckte jag det var på tiden att lägga in lite bilder.
Så här kommer två st som jag egentligen skulle lagt upp för länge sen:


Jag fick två trisslotter av panel.se för att jag var med i lite undersökningar.
Var 50kr vinst på den ena :) Det tackar vi för.



Jag bakade chokladmuffins för ett tag sedan och det är dom godaste jag ätit nånsin!
Hade smält choklad i smeten och sen en chokladruta i formen också som ni ser.
Här är dom ogräddade och tog tyvärr ingen "efter"bild.
Men kommer definitivt göra dom igen, väldigt uppskattade av gubben iaf ;)

Så.. nu har ni blivit lite uppdaterade :)
Idag ska jag städa lite här hemma, måste ta ett varv med dammsugaren.
Ska göra pannkakor till lunch också. Har varit sugen på det hur länge som helst.
Och så har jag varit sugen på fiskpinnar ganska länge också.. Men var inte det längre imorse, det berodde på att jag har drömt att jag åt fiskpinnar, haha :P

Nej det här inlägget blev lite "kladdigt" tycker jag.. Ska sluta skriva.
Nu ska jag lyssna på norsken och dricka lite kaffe :)
Ciao







Kommentarer
Postat av: Micaela

Åh vad goda dom ser ut! kan du inte lägga upp receptet?:)puss å kram<3

2009-05-18 @ 13:30:23
Postat av: Chatrine <3

vet inte hur jag ska få tag på dig.. svarar gör du inte heller.. men jag har iaf gjort bilder till dig nu... satt upp inatt med dom

2009-05-18 @ 14:08:39
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0