Tankar..

Det var tvärlugnt på jobbet idag så tiden gick extremt sakta.. Lite trist när det är så men inget att göra nåt åt.
Handlade lite mat efter jobbet och hämtade ut två paket.
Provade bikinin trots mina extrakilon och den var riktigt snygg ;)
Dock tror jag den sitter lite bättre över brösten när jag inte har mens för nu är dom rätt svullna vilket gör att överdelen är lite tight. Ni får se bilder när jag har gått ner lite i vikt eller om ni skulle träffa på mig på stranden nån dag.
Det andra paketet är hemligt så ni får inte veta vad det var :)

Jag och älskling hade det såå mysigt igår förresten.
Jag mötte honom i Slussen när han hade slutat jobbet, jag skulle ju på möte på Sensus..
Pelle skulle egentligen åka hem men han bestämde sig för att vänta på mig istället så vi kunde åka hem tillsammans :) Han satt vid Mosebacke torg när mötet var slut så jag gick dit.
Vi satt där en stund och pratade massor, såå mysigt! Vi tänker så lika.
Och vad vi längtar.. Hihi :)
Sen tog han med mig till ett ställe med den finaste utsikten över Stockholm, blev helt fascinerad.
Mycket konstigt att jag inte varit där förut.. Tack älskling!

Jag ska möta honom snart förresten, vi ska handla några öl och så måste jag köpa margarin för det glömde jag förut.

Nu ska jag ta ännu en påtår på kaffet och röka en cancerpinne. Blä.
Hittade förresten en bok igår. "Sluta röka på 4 veckor".. får se om den är nåt o ha.
Jag vill verkligen sluta!


Snart baby..
Nu kör vi på riktigt :D Åh älskar Dig! <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0