Suck :(

Trodde jag skulle må bättre efter lite vila och en dusch.. men istället har jag fått feber och mår piss.
Suck.. :( Jag mår psykiskt dåligt när jag tänker på det som hände imorse.
Jag kan inte riktigt förstå hur det kan påverka mig så mycket som det gjort men så är det iaf..
Egentligen måste jag gå till centrum och handla massor inför helgen men jag känner mig svag.
Hoppas älskling kommer hem snart.. Behöver verkligen en stor kram!

Ska jobba hela helgen och imorn blir det ett "långt" pass för en gångs skull :)
Börjar 8 och slutar vid 5 tror jag. Skönt att få tjäna lite pengar men jävligt synd att jag mår som jag gör.
Efter jobbet blir det mys med älskling och barnen :) Tjihoo! Vi ska baka och ha supermys.
Sen på lördag kommer Markoolio uppträda här så då ska vi naturligtvis gå o se det ;)
Sen måste jag pipa iväg till jobbet.. Lite trist men men, inget att göra åt.
Jag kan inte ta ledigt. :/


Orkar inte sitta här, ska lägga mig på soffan.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0