Operation storstädning!

Så.. nu är jag klar med storstädningen :)
Känner mig lite duktig nu.
Och det doftar så fantastiskt gott i hela lägenheten..
Jag har ett litet trick som man kan ta till om man som mig; äääälskar doften av nytvättat ;)
I moppvattnet med skurmedel har jag i en kapsyl sköljmedel, den blåa förstås. Den luktar godast.
Sen när du moppar så sprider sig en fantastiskt fräsch doft i hela lägengheten.
Mmm.. det blir en ren fröjd att moppa, trots att moppjävel har gått sönder och numer bara är ca en halvmeter lång, vilket leder till ryggsmärtor mm.. Men det är det värt. :)
Ni ska få se lite bilder från vår lägenhet.. Men tänk på att vi är rätt nyinflyttade och har inte hunnit få upp allt.


Köket :) (Vet att Carro har en del att störa sig på när det gäller köket, dukar mm. :P Det kommer!)



Lite av sovrummet :)
Vi har morgonsol och det är Pelle lagom nöjd med, han brukar bli rätt irriterad när solen väcker honom 6 på morgonen på helgerna, och detta trots persiennerna.



Här har vi lite av vardagsrummet..
Vi har en väldigt stor lägenhet med en stor walk in -closet också men det är svårt att få med på bild.


Men nu har ni fått ett smakprov iaf.
Detta var mest till systeryster (som FORTFARANDE inte har kommit och hälsat på *pik pik*) som var nyfiken på att se hur vi bor :)


Nu ska jag förbereda middagen.. Ha en trevlig måndag allihopa!
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Syster yster <3

Guuuuuud va cozy. tar åt mig av pik piken.

Jag skaaa komma över snart lovar puss

2009-05-05 @ 16:35:12
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0