Lista

Fem frågor om förhållanden

Är du singel? - Nej, är förlovad med min underbara Pelle :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, det borde heta "attraktion vid första ögonkastet"
Kärlek eller sex? - Kärlek!
Har du varit kär i någon? - Ja det har jag, fast aldrig varit så kär som jag är nu :)
Finns det någon för dig just nu? - Ja, nu och föralltid; Pelle!

Tio frågor om dig själv

Ditt namn? - Laura Gabriella de Lemos Lapinlampi
När fyller du år? - 7 Augusti
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Haft piercing i läppen, har hål i öronen samt en tatuering som börjar vid troskanten och slutar.. hrm, rätt långt ner :P
Vad har du på dig just nu? - Svarta leggings och en turkos tunika.
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är en väldigt glad, utåtriktad tjej :)
Vad är du bra på? - Att göra andra glada.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Pappa och Pelle!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Jag hatar att sova själv och sover såklart helst med älskling.

10 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? - Pelle, Catta och Carro.
Vem vet allt om dig? - Pelle, Catta och Carro.
Vem är roligast av dina vänner? - Alla :)
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla :)
Vem är mest partyprisse? - Pelle såklart ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? - Pelle
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Det tänker jag inte svara på
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Catta eller Carro

10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Pelle, pappa, Catta och Carro
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Har bäst kontakt med pappa.. Jag och mamma pratar inte så ofta.
Vem är farligast i din familj? - Det är nog jag själv :P
Vem ser roligast ut i din familj? - Hahaha vilken fråga.
Vem är coolast? - Pappa!
Har ni något husdjur? - Nej inte längre :(
Vem har du mest gemensamt med? - Oj.. svår fråga
Vem står för underhållningen? - Det är nog jag själv.
Vem sover du oftast med? - Pelle :)
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Går inte att välja en.

10 frågor om idag

Vad har du gjort idag? - Solat, städat, tvättat, läst bok och druckit en sjuhelvetes massa vatten.
Har du varit glad idag? - Kan man vara annat i det här vädret?
Har du varit ledsen idag? - Nej.
Har du gjort något bra idag? - Ja, det mesta jag gjort idag har varit bra :)
Vad ska du göra nu? - Hämta tvätten sen gå till biblioteket och sen köpa mig en glass på vägen hem :)
Har du gjort något dåligt idag? - Åt godis till frukost, kanske inte var så bra?
Vad har du ätit idag? - En ostmacka och godis.
Har du duschat idag? - Nej.
Är du trött nu? - Ja jag är jättetrött faktiskt.
Vad händer imorgon? - Jag och älskling firar 10 månader imorn :)

Telefon/Mobil

Vem ringde du senast? - Min telefonbank
Vem ringde dig senast? - Älskling
Vem sms:a till dig senast? - Carro :)
Vem sms:a du till senast? - Älskling

Övrigt

Är du hungrig just nu? - Japp, ska koka ett ägg och äta äggmacka :)
Vad är klockan nu? - 14:05
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bara bloggen faktiskt

Familj


Hur länge sen var det du träffa din mamma? - 3-4 veckor sen kanske?
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Träffade honom förra lördagen.

Musik


Lyssnar du på musik just nu? - Yes
I så fall, vilken låt för tillfället? - Rihanna - "Please dont stop the music" som spelas på radion.
Vad gillar du för musik? - Väldigt blandat, rockballader, trance och mycket annat.

Kärlek

Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Ja Pelle såklart :)
Har du ett förhållande? - Ja :)
När går gränsen vid otrohet? - Beror på.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Ja det har jag tyvärr gjort.
Är du romantisk? - Ja :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Ja tyvärr :(
Är du svårflörtad? - Nja.. antingen är jag intresserad eller inte.. Krävs inte så mycket flirt, jag tar för mig ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän?- Rasmus
Hur länge höll det? - 6 månader
Har du nångång slagit någon? - Ja
Har du lekt med någons känslor? - Jo det har hänt
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - ca 2 år.
Hur länge var ditt kortaste? - Var tillsammans med en kille i en dag för många år sen :P
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ja :P
Är du en bra pojk/flickvän? - Har inte varit det men idag kan jag stolt säga att det är jag :)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Pelle såklart
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Älskling
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Ja
När fick du din första kyss? - Var 12 tror jag
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Pappa var 22 tror jag, mamma var 28.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Jag har inga syskon.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Självklart, jag kommer aldrig sluta älska honom!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat faktiskt...
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Spelar ingen roll, att han uppskattar mig och som kan få mej att skratta är det som behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0