Lalalaaa..

Jag är verkligen sämst på att skriva rubriker.. Vet aldrig vad jag ska skriva.
Hej på er iallafall :)
Härlig dag idag, om än lite kallt?.. Burr.
Är ledig idag men ska jobba hela helgen. Skönt det :)

Det var en riktigt bra dag igår, först jobb till 14 sen åkte jag till Henriksdal och mötte älskling så åkte vi hem tillsammans.
Haha vi skrattade hela vägen hem :D Vi har alltid så kul tillsammans och det är ju otroligt viktigt.
Ett gott skratt förlänger livet säger dom.. Kanske kompenserar för mitt äckliga rökande.
På tal om det så ska jag sluta! Och det är snart!

När vi kom hem lagade jag middag; köttfärssås och spaghetti.. Mums!
Jag var superhungrig! Sen mys framför tvn och sen sängen.
Älskling låg och läste en stund och jag somnade på två röda. Sjukt vad trött jag är nu för tiden.
Imorse vaknade jag vid 9 och var helt död.. Tvingade upp mig själv.
Förstår verkligen inte vad det är med mig :S
Jag vet ju att man blir seg om man sover för mycket men jag är inte seg, jag är helt slut!
Mycket märkligt.

Jag blev inspirerad av Michaela att göra om min bloggdesign.
Har funderat på det länge men precis som hon så är jag helt lost när det gäller stilmallar, koder mm.
Men kan hon kan jag så jag ska ge det ett försök lite senare.
Syster har lovat att photoshopa lite bilder till mig så jag får en personlig och snygg blogg. Tack!


Vaknade halv 7 imorse och mådde fruktansvärt illa.. Vred och vände på mig för ville verkligen inte gå upp.
Sen lyckades jag iaf somna om till 9 som sagt, och efter att jag ätit frukost mådde jag bra igen :)
Gillar inte att jag töjt ut magsäcken.. Får försöka minska mitt matintag, fan är ju sommar snart..
Kan ju inte gå på beachen och se ut som en flodhäst heller. Eller .. kan kan jag väl men jag vill inte :)

Nu ska jag bädda sängen, diska och plocka lite här och sen måla naglarna.
Ciao!
Ha en toppendag allihopa!

Puss och kraam!


Kommentarer
Postat av: Beafiis

Ååå de där lät gott.. ska göra det till middag i dag.. :)



hur gör man om bloggen då?



P&K

2009-05-14 @ 10:51:38
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: Mickis

Tror du kommer kunna göra om bloggen galant:) Kan jag så kan ju du :) Använd sidan www.designadinblogg.se. Mycket bra sida med mycket tips och trix! Står steg för steg hur man gör och var man ska ändra i stilmallen. Går att googla på bloggbakgrunder också så kommer massa sånt upp. Lycka till!

2009-05-14 @ 15:47:45
URL: http://justmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0