Jobb idag :)

Godmorgon gullungar :)
Hoppas ni har sovit gott.. Det har jag, har faktiskt sovit för mycket känner jag, 10 timmar.
Då blir man seg istället för utvilad.
Men jag blir nog pigg under dagen när jag ska jobba.
Börjar 11 och jobbar till 14-15 tror jag. Skönt :)


Egobild.


Nu har vi bokat semestern också :) Den 4:e Juli åker jag, Pelle, pappa och Miria(?) till Finland för att spendera en supermysig vecka i farfars stuga :) Åh vad jag längtar!
Förra året var det helt underbart, jag och Pelle hade bara träffats i ett par veckor men på den resan kom vi varandra jättenära och både jag och Pelle förändrades drastiskt.. Hade vi inte åkt hade vi inte varit där vi är idag, förlovade och sambos :)
Jag är världens lyckligaste!
Bastubad, slänga sig i sjön, grilla korv, åka ut med båten, sitta och titta ut över solnedgången och bara mysa!
Jag längtar!
Har inte vågat fråga chefen än om jag får ledigt då så borde nog ta och göra det tror jag.. :P
Men det ska nog inte vara några problem, han har ju två månader på sig att hitta en ersättare.

Nu ska jag läsa klart DN och dricka upp mitt kaffe för att sen börja åka mot jobbet.
Ha en underbar dag alla sötnosar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0