Hej-tjolahoppsan-sa!

Godmorgon sötnosar :)
Hoppas ni har sovit gott. Det har jag, dock kunde jag som vanligt inte somna om efter att älskling gått till jobbet så var bara att gå upp 06:30. Ingen idé att ligga kvar i sängen när man ändå inte kan somna om.
Nä då sätter jag mig hellre med en kopp kaffe och läser tidningen :)
Är ledig idag också som sagt och även om det är skönt så känner jag mig väldigt rastlös.
Hade gärna jobbat idag.. Men jobbar ons-sön iaf :)

Usch idag har jag jätteont i magen :/ Kanske beror på den där äggmackan jag åt igårkväll..?
Haha. Får hoppas det går över.. Usch tycker jag jämt har ont i magen :S
Just det, har ju glömt att berätta.. Jag gjorde ju en gynekologisk cellprovtagning för ett par månader sen och sen fick jag brev hem om att dom behövde ta ett till prov för att dom hittat cellförändringar.. Sjukt läskigt, jag är livrädd!
Men iaf, nu har jag äntligen fått en ny tid.. Den 28 Maj ska jag till Huddinge så dom får kolla.
Håll tummarna för mig att det inte är utvecklad cancer. Vilken jävla mardröm!!
Men som älskling säger, det är vääldigt vanligt att kvinnor har cellförändringar och det behöver absolut inte betyda att det är cancer. Och vad jag har förstått så tar det drygt 10 år innan det utvecklas till det.. Så får hoppas jag klarar mig!


Åh jag har världens bästa älskling! Jag är så otroligt lycklig.. Man vet när man har hittat rätt.
När man ligger tätt intill varandra och verkligen känner hur nära man är känslomässigt; åh det är fantastiskt!
Minns när vi precis hade träffats, vi låg och bara kramades och redan då kände jag såhär. Äkta kärlek kallas det!

Alltid du och jag min älskade man! <3


Igår blev det köttbullar, potatis, gräddsås och lingon till middag.. Men ikväll ska jag nog våga mig på nåt mer avancerat.
Vad vet jag inte än men har ju hela dagen på mig att hitta på nåt skoj :)

Är otroligt trött på att datanörda så ska lösa korsord istället.. Oj, ett till vuxenpoäng, eller tantpoäng kanske :P
Ha en bra dag alla gullungar!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: annika

hoppas INTE de gjort de.. jag gillade inte grabbpakten..hehe=) bra när raffe åkte, sen christian o nu ranjit=) hehe...



jag snodde din lista om 2009, den va ju ba såååå klockren=) haha... länkade till dig iallafall=)



ha det super



2009-05-05 @ 10:49:31
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

sött kort på er :)

2009-05-05 @ 16:05:43
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Linda

detta receptet använde jag http://www.recepten.se/recept/scones.html

2009-05-05 @ 18:08:44
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0