Hej sötnosar :)

Årets första riktiga sommardag.. Åh så härligt.
Och vet ni vad jag gör? Jo jag sitter hemma.. För jag har tvättstuga. Kul va?
Verkligen ett bra sätt att utnyttja det faktum att jag är ledig och det är sommar.. Suck.
Blir lite trött på mig själv när jag gör såhär.. Städa och tvätta gör man när det regnar.
Står några gubbar utanför och klipper gräset.. Vilket sommartecken :)
Jag satt på balkongen i bikini i solen imorse och läste och drack kaffe så jag har ju faktiskt njutit lite av dagen iaf :)
Ska knata upp till bibblan sen tänkte jag, har precis läst ut "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larssonm och jag bara MÅSTE ha andra boken!
Insåg precis att jag läst 3 böcker på bara några veckor.. Har blivit en riktig bokmal.
Men det skadar ju inte, tvärtom :)

Just nu vill jag ha en kompis.. Som kan komma hit och sitta på gräset och dricka iskall Fanta och snacka skit.
Är ju på både gott och ont att vi har flyttat till Tjotahejti :P

Ska strax ner till tvättstugan och därefter kommer en lista som jag snodde av syster.

Hörs snart. Puss

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha, jag läste också nyss ut "Män som hatar kvinnor" och bloggade om det! :D

2009-05-25 @ 14:52:47
URL: http://justmickis.blogg.se/
Postat av: Beafiis

Bästa böckerna jag har läst.. och jag har dom oxå.. :)

2009-05-25 @ 15:19:13
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Jag vill OXÅ läsa dom juuuuh

2009-05-25 @ 19:58:36
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0