Hahaha! :D

Heja PAINT! :D
Haha har lekt lite i Paint idag som ni ser :P
Är nöjd med designen i övrigt men måste byta ut bilden..
Syster nu ser du vilken färg det var jag menade, tror du att du kan fixa nåt sånt?.. Skulle vara supersnällt!

Kl är 18 och älskling har inte kommit hem än :(
Dom har varit i blandannat Uppsala och Knutby.
Men nu är han äntligen på väg hem iaf.
Och jag är sååå hungrig.. fast har inte kommit på vad vi ska äta till middag än.
Jag är sjukt sugen på pannkakor fast det är man ju bara mätt på en stund.
Och så vill jag ha fiskpinnar men det kommer Pelle aldrig gå med på :P Hahaha.

Nä måste ta en macka innan jag går och möter älskling.

Hoppas ni har haft en trevlig dag och får en underbar kväll!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Den blev ju jättefin bloggen!

2009-05-14 @ 21:05:55
URL: http://justmickis.blogg.se/
Postat av: Chatrine <3

Gud va snygg den blev =)

MYCKET BÄTTRE ;P.

Jag ska fixa bilder imorrn.

Har några bilder jag kan fixa med,

men dom e typ ljusrosa..

Körsbärsblommor typ,

kolla mina bilder jag har gjort så hajjar du nog vilka jag menar, passar dom?

Natti natt love ya puss <3

2009-05-15 @ 02:19:48
URL: http://chatrine86.blogg.se/
Postat av: Beafiis

Shiit hjärtat den blev asläcker ju.. och allt hittade du på den där sidan du gav mig i går..?



får göra ett försök i dag. annars kanske du skulle kunna hjälpa mig..?

Trevlig helg gumman..

Pusspuss

2009-05-15 @ 07:15:05
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0