Godmorgon :)

Åh vad det var tungt att gå upp imorse.. Var riktigt trött även fast vi somnade rätt tidigt igår.
Gick och la oss vid 22 och så läste jag till 22:30. Sen somnade jag som en stock :)
Anledningen till att jag var så trött är för att natten innan drömde jag mardrömmar hela natten.. :(
Det händer rätt ofta faktiskt och förstör verkligen min sömn.
Jag har svårt att somna om efter mardrömmar och sover sen oroligt resten av natten.
Undrar varför jag drömmer mardrömmar så ofta?

Idag jobbar jag 11-14. Det är trist att jag jobbar så få timmar på vardagarna men kommer bli fler till sommaren.
Sen så tycker jag det är sååå himla typiskt att det är skitväder när jag är ledig och sol och värme när jag jobbar..
Men det hör väl till ;)
En annan grej jag tänkt på; varför vaknar man pigg som en lärka kl 6 på morgonen och inte kan somna om när man är ledig? Och när man ska jobba så är man supertrött och bara vill dra täcket över huvudet?
Så har det alltid varit för mig.. Även när jag gick i skolan. Mycket märkligt.. Måste vara något psykologiskt?

Läste Beas blogg imorse och fick mig ett gott skratt :)
Hon verkar tro att anledningen till att jag skriver om hur lycklig och kär jag är ibland (2 inlägg om det på en månad) är att jag vill "hävda" min kärlek. Haha det är ju absurt!
För det första så är min blogg min dagbok, jag skriver om mitt liv och vad jag gör och känner och tänker.
För det andra så skriver jag bara såna inlägg när Pelle gör något som får mig så lycklig och tacksam att jag inte vill göra annat än att bara hoppa, studsa och berätta för hela världen!
Naturligtvis är jag kär och lycklig dygnet runt men ibland när han gör det där lilla extra då bara måste jag få utlopp för mina känslor och det får jag i form av att skriva.
Det är ju som sagt min dagbok och gillar man inte att läsa om mitt liv och om hur lycklig Pelle gör mig då är man faktiskt inte tvungen att läsa. Men det handlar som sagt verkligen inte om att jag behöver "hävda" min kärlek. Haha :)
Det är naturligt att skriva om det som gör en lycklig.. Jag har också skrivit ett helt inlägg om shopping som ni alla vet gör mig lycklig. Och har skrivit ett helt inlägg om semestern vi bokat till Finland, att vara i farfars stuga gör mig lycklig.
Och som sagt, 2 inlägg på en månad som handlar om hur kär och lycklig jag är; det är faktiskt inte så ofta.

Igår var jag över hos syster Chatrine och fikade :) Blev en snabbfika men alltid lika underbart att träffa min söta gullenos!
Jag blir så glad av att se henne så lycklig! Hon verkligen lyser! <3
Sen gick jag över till Carro också och åt en glass och myste med hennes kissar :)
Ja, jag var ju med Carro också förstås :P Satt i köket som vanligt och babblade.
Mycket trevligt!
Älskar er mina söta vänner! <3

Oj vad klockan går, om en timme ska jag ta bussen och jag sitter här med rufsigt hår, osminkad och i en sliten t-shirt.
Bäst att göra mig iordning så jag slipper stressa. För jag hatar att stressa!



SOMMAR!


Ha en underbar dag allihopa! Ut i solen med er ;)
Eller kom förbi mitt jobb på en fika på uteserveringen :P Hihi.

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Chatrine <3

Haha ja men eller hur, vadå "hävda" sig osv... ASG.. asså bara för att vi båda e tokkära upp över öronen och pirrar i hela kroppen bara vi tänker på våra karlar så e det inge fel. Mysigt när man kan vara nykär hela tiden ;P. You know what i mean sister <3 Hehe sen som du själv sa syster, det är som en dagbok och vi skriver hur vi vill om vad vil vill <3 puss love you tack för fikan igår, mega lovely. AWESOME DUDE ;P

2009-05-13 @ 10:41:27
URL: http://chatrine86.blogg.se/
Postat av: Beafiis

Gabbi. du tar ju allt fel. vem var de som stog och GRÄT i fredags fram för mig och en annan person för en massa saker.. ?

inte var de jag och inte hon heller..



2009-05-13 @ 12:30:45
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: Mickis

Jag drömmer också mardrömmar, typ varje natt :( Vet ej varför.

Skriv vad du vill i din blogg. Pelle är ju en stor del av ditt liv. Klart du skriver mycket om honom :)



Kram

2009-05-13 @ 12:37:20
URL: http://justmickis.blogg.se/
Postat av: a

God dag :)

2009-05-13 @ 14:26:36
URL: http://uppsalabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0