Galet.

Jag kan inte sluta drömma men vågar inte hoppas.
För total lycka är väl nåt man bara drömmer om, det slår väl aldrig in.. Eller?



Jag har sovit gott hela natten utan mardrömmar, dock en del andra skumma drömmar men inget som varit så otäckt så jag vaknat :) Vaknade innan kl ringde pga att jag var så satans kissnödig, lite irriterande, hade gärna sovit en stund till.
Jobb idag, ledig imorn, jobb fre lör och sön :) Nice!
Ska bli underbart att spendera morgondagen med älskling, har dock en del grejer jag måste fixa med.
Men det borde inte ta allt för lång tid..

Igår var det älsklings tur att laga middag, och jösses.. Han ligger ju inne med riktiga kock-kunskaper ;)
Blev positivt överraskad och slickade nästan rent tallriken. Stolt över min man <3
Han gjorde pasta med en fantastiskt god sås med bla bacon, tomater, lök och lite annat smått o gott.
Underbart gott!

Vi har förresten bestämt oss för att vänta med att skaffa hund.
När vi (förhoppningsvis) får barn så vill vi att h*n ska få hundvalpen i julklapp eller så :)
Förstå ett barns glädje när en liten hundvalp hoppar upp ur ett paket och slickar en i ansiktet.
Det vill jag se!


Ska hämta ut ett paket från H&M när jag kommer hem från jobbet också, tror det är bikinin jag beställt men nu ångrar jag mig.. Haha, har gått upp massor i vikt och kommer ändå inte känna mig snygg i en ny bikini.
Men men ni ska få se den sen :)

Nu måste jag klä på mig, dags att åka till jobbet snart.

STORT GRATTIS TILL MIN UNDERBARA KUSIN MICAELA PÅ 20ÅRSDAGEN!
Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år. <3




Ha en fin dag allihopa! Puss

Kommentarer
Postat av: Micaela

Tack så mycket!:) och tack så mycket för sms:et, blev jätteglad:D jag skickade ett jättelångt svar, och jag vet inte om du fick det, för jag fick inget svar tillbaka. Så om du inte fick det så får du säga till, så får jag säga vad jag skrev nu istället:) puss å kram bästaste kusin<3

2009-05-25 @ 10:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0