Böcker

Haha vad lustigt.. Fick två kommentarer efter att jag skrivit att jag läst ut "Män som hatar kvinnor".
Jag håller med Michaela om att det är en rätt seg bok.
Men när jag väl kommit in i den så kunde jag inte släppa den.
Man kan tycka att det ibland är lite väl mycket detaljer men efter ett tag förstår du att det faktiskt behövs.
Det är dock inte det "journalistrelaterade" skrivandet som gör att jag bara måste läsa "Fickan som lekte med elden" utan det är Lisbeth Salander som gör att jag vill läsa mer. Nu börjar man ju få reda på vem hon är, vad hon egentligen tycker..
Bara det gör det värt att läsa nästa bok!
Håller du inte med Bea?


På fredag händer en mycket rolig grej :)
Vill inte skriva om det här eftersom det rör en del människor som kanske inte ens vet om att jag bloggar?
Men om ni läser detta ska Ni veta att jag är såå himla glad! Det kommer bli en kanonhelg! :) <3


Det går både upp och ner, och en vacker dag ska ni mina kära läsare få veta allt :)

Fram tills dess vill jag be om ursäkt till dig Micaela.. Jag fick ditt sms, men jag valde att inte svara.
Jag vill som sagt säga förlåt för det.
Förklaring kommer senare via sms. Jag älskar dig, det vet du älskade kusin! <3

Vi hörs. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0