Vår my ass!

Var det nån som sa nåt om vår? Nä jag tänkte väl.. Är ju för fan minusgrader ute, och dessutom snöar/haglar det. Verkar som att vi får vänta ett tag till innan solglasögonen, vårskor och tunn jacka kommer på.

Kom hem för ett tag sen, satte på en stor kanna kaffe och då slog det mig.. Jag har inte ätit på 24 timmar :S Hur kan man glömma bort att äta? Så medans kaffet bryggde slängde jag ihop en omelett med lök, tonfisk och ädelost. Hade först tänkt att skippa tonfisken men ville ha det lite matigare så fick bli så :) Det var jättegott och nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe. Ska väl ta mig ut på ballen och röka en cigg också kanske.

Fick ett sånt fint sms av älskling, blev genast mycket gladare :) Underbara Pelle älskling! Tack för att du alltid kan få mig på bra humör. Du är bäst i hela världen!

Åh ge mig choklad!!! Jag som nyss var i centrum, varför tänkte jag inte på det?!.. Suck.
Får väl ställa mig o baka en chokladkaka eller nåt..

Vad gör ni för skoj idag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0