Tog sovmorgon ...

Tog sovmorgon idag och gick upp kl 9. Kände att jag behövde det.
Så nu känner jag mig helt utvilad.. Skönt :)
Har så ont i magen :( Fan vad detta är tröttsamt.. Måste verkligen ändra mina kostvanor..
Inte äta stekt mat osv. Fy vad trist :/

Förresten, det lönar sig att lita på sina instinkter.. Vann 25kr på trisslotten igår :)
Då blir det en ny lott förstås och på den finns miljonerna, tror ni inte?
---

Här kommer ett hett tips; se aldrig filmen "Outlander"!!!
Det måste nog vara den sämsta filmen som någonsin har gjorts.
Drakar och grönt slem och jag vet inte vad.. Jag och älskling låg i soffan och bara klagade hela filmen.
"Varför stängde ni inte av den då?" kanske ni tänker nu.. Jo vi tänkte att den kanske blir bättre?
Ack så fel vi hade, den blev sämre!
Men en mysig kväll var det iaf, som varje kväll med min älskade man!

Jag har pratat med Jocke och han ska inte vara coach åt någon längre så jag kommer få en annan coach på onsdag.
Men han sa att jag alltid kan prata med honom om det är nåt :) Känns bra!
Jag ska dit efter 13.00 idag och göra klart butikskursen och så ska han få hjälpa mig med att fylla i papprerna till Försäkringskassan. Jag fattar ingenting av sånt där :S
Har inte ens lyckats beställa ett el-avtal pga jag inte vet hur man fyller i papprerna :P

Jag ska möta älskling på Medborgarplatsen lite senare, om han är klar när jag är klar förstås. Annars får jag gå runt i affärer så länge.. Inte mig emot ;)
Måste handla lite på vägen hem också, bl.a. potatis o mjölk.. För ikväll blir det stekt (ajabaja jag vet) lax med kokt potatis och hollandaisesås :) Och så lite citron till det. Mums! Får se vad magen tycker om det.
Vad ska ni ha till middag ikväll?
Jag ska jag köpa en påse med godis också.. Känner att jag har gjort mig förtjänt av det, inte ätit godis på flera veckor.. :)

Imorn är det äntligen helg igen :D Den här veckan har gått sjukt fort tycker jag.
Mys mys med älskling i 2 hela dygn! Woho! Fasen vad härligt det är att vara kär! Så mysigt att äta frukost tillsammans och bara njuta av varandra. Önskar att alla fick vara lika lyckliga som vi är :)

Nä nu ska jag diska så jag får det gjort!

Ha en underbar torsdag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0