Uppe med tuppen :)

Vaknade när älskling sa hejdå och pussade mig i pannan innan han gick till jobbet.. Då var kl 06:20. Hade tänkt att snooza till kl 8 iaf men kom på att jag måste tvätta. Så det var bara att gå upp, bädda sängen, sätta på kaffe och sen knata ner till tvättstugan för att boka tid. Hade tur och fick en nu kl 7 så gick tillbaka hem, drack en kopp kaffe o rökte en cigg och sen tillbaks ner med tvätten. Och nu sitter jag här och avnjuter en andra kopp :)

När jag såg ut genom fönstret trodde jag att jag drömde. SNÖ??? Vafan.. Det skulle ju bli vår nu ju :(
Snyft.

På tal om o drömma, jag drömde att jag och Pelle skulle få tvillingar :) Det var en sån supermysig dröm!! Hade köpt en egen ultraljudsmätare och hade den på magen jämt och hörde deras hjärtan slå. Så himla mysigt!
Men får nöja mig med drömmar än så länge. Jag måste skaffa jobb innan vi funderar på att få barn.
Vill inte få lägsta mammapenningen ju.. Barn kostar pengar!
Och sen så är vi båda överrens om att vi vill njuta av varandra och vår egen tid tillsammans innan blöjbyten, sömnbrist och andra saker kommer in i våra liv.

Idag ska jag på utbildningsmässa på Universitetet.. Då kanske man kan få ett hum om vad det är man vill plugga sen.
Och imorn blir det väckning kl 6 för 7.30 ska jag vara på Sensus och åka till Arlanda på rekryteringsmässa.
Ska lämna in mitt CV till diverse butiker där tror jag.
Jocke var så snäll och satt två timmar med mig igår och filade på det.. Blev ett sånt bra CV och personligt brev så jag är supernöjd! Tack :)
Min högsta önskan är att få ett butiksjobb nu.. Efter att ha gått kursen i butiksförsäljning känner jag verkligen att det är min grej! :)

Tänker på vovve varje dag. Pelle blev också jättesugen på att skaffa en amstaff så det blir nog så :)
Men måste läsa på lite mer tror jag.. Ska fråga Jenny om hon vill vara snäll och berätta lite kanske?


Ha en underbar dag allihopa!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mig du menar i detta inlägg om amstaff eller? :P bara adda mig på min msn...

2009-03-12 @ 18:59:34
Postat av: Gabriella

Hehe ja det är dig jag menar :P Har addat dig nu, tack! :)

2009-03-13 @ 08:07:43
URL: http://gabriiella86.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hmm vad har du för mail adress för vet inte om jag har dig blockad när jag tog bort dig förut?

2009-03-16 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0