Underbar morgon!

God morgon mina söta läsare :)
Åh vilken underbar dag, det känns ju faktiskt som vår idag!
Jag hade en jättemysig stund för ett tag sen, satt på balkongen med min kaffe, en cigg, älskling i telefon och solen som lyste på mig. Förstår ni vad härligt?
Nu får vi verkligen hoppas att solen stannar och snön och kylan håller sig borta länge.


Hade en underbar kväll med älskling igår :) Massa prat och mys.. Så som det ska vara.
Jag är så lycklig med min älskade man!
Vi firar 8 månader idag :) (Hade faktiskt glömt, älskling skickade mess nyss o påminde mig)
Det är helt otroligt.. För exakt 8 månader sedan kysstes vi för första gången och har sedan dess varit oskiljaktiga. Vi har aldrig varit ifrån varandra under den här tiden. Är det inte knäppt? Man tycker ju att vi borde ha tröttnat på varandra eftersom vi umgåtts dygnet runt men vi blir bara kärare o kärare. Det kallar jag äkta kärlek! <3



Jag ska till Sensus kl 14:30 för att göra klart min försäljningskurs och sen kanske börja på en kurs inom bokföring.
Jag vill ju antingen jobba i butik eller som receptionist. Dom här kurserna är så himla bra! :)
Sen ska jag möta upp älskling om han är klar när jag är det så åker vi hem tillsammans.
Bagge kanske skulle bjuda oss på en latte också, han är en riktig kaffoman.. Värre än mig (tro det eller ej).
Han kan sitt kaffe han.


Ska snart hoppa in i en dusch men ska kolla Nyheterna först.

Ut i solen med er!

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih



*GRATTIIIIS MINA BABYS*



Pussa

2009-03-26 @ 23:02:17
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0