Trött.

Trots en timmes sovmorgon är jag trött idag.
Jag har iaf bestämt mig för att inte vara med när Mirre ska avlivas. Det tog så hårt på mig när Benjamin somnade in hos mig och jag vill aldrig vara med om något sånt igen! Jag får helt enkelt säga hejdå till henne innan.. Jag klarar inte av att känna henne försvinna ifrån mig :( Fan vad hemskt det är.. Men trots det är det ju värt att skaffa husdjur. Både Mirre och Wennie har betytt otroligt mycket för mig och dom blir verkligen som familjemedlemmar.

Ska till Sensus om en timme. Den här veckan är det meningen att vi ska jobba med våra CVn och personliga brev men Jocke har ju redan hjälpt mig med det så jag är klar. Jag kanske sätter mig och söker jobb eller nåt medans dom andra håller på.. Kan ju kanske komma med tips och idér också.

Imorgon ska jag till Huddinge på socmöte.. Kom på att det är ju bra om jag har det där hyreskvittot då. Ska se om pappa hinner träffa mig en snabbis idag så jag kan få det.

Jag och Pelle ska sluta röka idag.. Så vi röker sista ciggen idag och imorgon och framöver ska vi klara oss utan. Får se hur det kommer gå, men jag är verkligen motiverad så det ska nog gå bra hoppas jag. Ni får självklart veta hur det går.

Börjar få lite bråttom nu så skriver i eftermiddag när jag kommer hem.

Ha en bra dag allihopa!

Puss

Kommentarer
Postat av: Micaela

Lycka till!!:D Jag vet att ni kan klara det om ni gör det tillsammans och peppar varandra:)



Så himla tråkigt med Mirre, hon var en jättego katt<3

Vi saknar dig så himla mycket här nere, och vi är så glada för allt du har åstadkommit den senaste tiden:) hoppas vi kan ses snart, älskar dig! puss å kram kusin

2009-03-30 @ 11:07:13
Postat av: Syster Chatrine <3

Men åh nej ska Mirregumman avlivas =(,

förstår att du inte vill va med...

Jag kommer aaaldrig glömma när jag avlivade chippen...=´( inge kul.



Finns här för dig gumman.



Ni är det paret som får mig att inte ge upp hoppet om mig o min baby puss

2009-03-31 @ 11:56:11
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0