Träna och baka :)

Vaknade strax innan 8 idag.. Skönt att sova lite längre :) Satte på kaffe och sen bytte jag sängkläder och bäddade sängen. Tyckte det var dags för det.

Min man ringde för en stund sen och hade fått order från Bagge (kollega) att han ville ha bullar. Pelle har skrytit om mina fantastiskt goda bullar så nu är det upp till bevis då antar jag :) Ska gå (eller flyga i stormen) ner till centrum för att handla ingredienser samt hämta ut ett paket med lite kläder som jag beställt. Får hoppas dom passar :)



Jag har inga planer alls idag.. Bestämde mig för att inte följa med på KYmässan i Kulturhuset. Såna studier är inte aktuellt för mig så känns onödigt. Får sysselsätta mig med träning och bakning istället :)
Och ikväll blir det lasagne. P var sugen på köttfärssås och spaghetti men det har vi ätit typ 4 ggr på en månad så jag tyckte vi skulle äta lasagne istället och det gick han med på såklart. Han älskar min lasagne :)

Nä, ska väl ta mig ut i stormen och göra mina små ärenden.

Ha en underbar dag allihopa!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Hihi jaha =)

Jag saknar eeeeer

2009-03-24 @ 12:49:51
URL: http://chatrine86blogg.se
Postat av: Syster <3

men du göööör juh galet goda bullar..



Haha fast minns du dom som studsade i golvet...asg

2009-03-24 @ 12:50:43
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0