Tisdag

Min älskade man var ledig idag så fick vakna med honom :) Underbart! Gick upp och satte på kaffe till oss och hann mysa lite innan det var dags för mig att bege mig till Huddinge.
Socmötet gick över förväntan, så förstående hon är min handläggare. Känns skönt :)
Får pengar imorrn eller på torsdag!
Var dock tvungen att åka till Sensus direkt efter för att be Jocke skriva ett intyg till mig så Soc får se att jag faktiskt går där :)
Men det var inga problem, Jocke var lika hjälpsam som alltid :)
Tack!

Älskling mötte mig när jag kom tillbaka till Orminge så vi gick och handlade lite mat tillsammans.
Drack en öl i solen och nu väntar vi på att spagettin ska bli klar så vi kan äta lunch.. Spagetti och köttfärssås, mums!

Pappa ska till veterinären med Mirre idag men jag ville inte följa med. Jag var aldrig mer på ett enda veterinärsbesök med Benjamin för jag vill inte se mina älsklingar må dåligt.. Dom vet ju att det är nåt skumt på gång när man tvingar in dom i en bur. Kalla mig ego men jag vill faktiskt inte! Sådeså.

Jag och Pelle ska till pappa på onsdag och äta middag och så får jag träffa Mirre då också och mysa med henne.. Kan vara sista gången, känns riktigt skumt men det är som det är.
Sånt är livet.. :(


DIN FÖRBANNADE ORÄTTVISA KUKSUGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förlåt.. tog ut lite ilska bara.

Hoppas ni har en bra dag, det har jag :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster Chatrine

Myyysigt gumman, glad för din skull <3

Ne usch det med mirre e inte kul,

men kan vi inte ses då när ni ska hit imorrn?

Puss

2009-03-31 @ 16:07:31
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0