Tidig morgon :)

05:45 ringde klockan och jag hade verkligen inte tid att snooza, inte ens 5 min. Så det var bara upp o hoppa och sätta på kaffe till mig och älskling. Så mysigt att få en stund tillsammans på morgonen :) Kvart över 6 pep älskling iväg och jag satt kvar och kollade Nyheterna och klädde på mig. Sen var det dags för mig att gå också. Åkte till Trångsund först för att gå på lägenhetsvisningen.. Jag gillar verkligen läget men lägenheten var lite liten tyckte jag. Kanske för att jag vant mig vid att bo i den här gigantiska 2:an med walk-in closet o allt :) Men tackade ja iaf.. Ett förstahandskontrakt är guld värt.
Ligger ju 1:a men vet inte om jag kommer få den.. Min ensamma ekonomi räcker inte till. Vår tillsammans räcker och blir över men vet inte om dom godkänner det. Pappa var här igår och skrev på borgensmans-papperna så får hoppas det räcker för att jag ska få ett kontrakt :)

Som sagt så var pappa över igår och hade med sig Miria och Micaela och Thamyres. Iih sötnos! Så stor hon har blivit. Gulligaste tjejen i stan! <3 Det var jättetrevligt att ha dom här på besök :)

Sen skulle jag och Pelle till centrum för att hämta ut vår vinst, spelade på hästar i lördags och vann 500kr :) Trodde vi.. När vi skulle hämta ut våra pengar säger hon att det inte finns nån vinst. Vi tyckte det var himla märkligt eftersom vi kollat både text-tv och på internet.. Så kom vi till slut fram till att han i kassan hade slagit in fel datum när vi köpte den.
Snacka om att man blev irriterad! Har sån lust att gå dit och skälla ut honom och kräva pengarna tillbaka.. Speciellt eftersom vi TVÅ GGR sa att vi ville spela på lördagen. Jävla inkompetent, ignorant personal. Blir väldigt irriterad.
Suck.. Aja, inget att göra nåt åt. Gick hem och så lagade jag fiskgratäng för första gången och jösses vad god den blev! Jag tror det är den godaste jag ätit nånsin! Inte illa för att vara första gången va? ;)
P var supernöjd som vanligt :) <3

Efter jag hade tittat på lägenheten åkte jag direkt till Sensus på gruppmöte :) Det var en riktigt intressant dag faktiskt :) Fick göra en riktigt knasig uppgift och vi skrattade oss igenom hela dagen. Hade hur kul som helst! Uppgiften var förresten att komma på så många saker som möjligt som man kan göra av 10,000 plastmuggar utan botten. (Helt ologiskt jag vet, men syftet var att jobba tillsammans i grupp och komma på lösningar helt enkelt) En rolig dag :)

Kom hem vid 1 tiden och gjorde lite lunch. Sen körde jag ett träningspass och nu sitter jag här. Känner verkligen att jag vill ut och springa men det är så uschligt väder så det tar ändå emot. Men så fort snön försvinner och det blir torrt ute då jävlar! Så skönt!

Näe nu ska jag dricka en kopp kaffe, röka en cigg och sen ta en dusch.

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Meh...

Kan du komma förbi och ta en fika om du ändå e i trångsund ???

Jag e hos dimman och lotta just nu så det hade vart ännu närmre...

2009-03-24 @ 12:52:45
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0