Supermys!

Åh det var världens bästa fredag igår! Jag har verkligen den bästaste älsklingen i världen!
Jag mötte honom när han kom från jobbet så gick vi till Kina o käkade mat :) Mums!
Sen gick vi till bolaget, köpte rödvin och gick hem o mös (heter det mös eller myste?)
Det var så himla trevligt att sitta o dricka vin och bara prata massor med älskling. Du är bäst!
Sen bestämde vi oss för att ta ett bad tillsammans.. Jag kan inte ens beskriva hur underbart det var men ni kan säkert tänka er :) I badet pratade vi om att jag måste klippa mig.. P sa att  han kan göra det. Jag var väääldigt skeptisk först men efter ett glas rödvin till så tyckte jag det lät som en toppen idé :)
När ni ser bilden tycker ni säkert jag är galen som lät honom göra det men faktum är att han är väldigt duktig. Han klippte Maria i 7 år så han vet vad han gör :)


Blir klippt :)



Det blev faktiskt väldigt bra. Jag är supernöjd med resultatet :)


Hihi jag har en personlig frisör, som är gratis dessutom, kan det bli bättre?
Nu ska vi strax gå till centrum för att handla mat tills ikväll. Blir nog fläskfilé med ädelostsås och pommes eller fiskgratäng.

Jag mår så himla bra med Pelle! Han är bästare än bästast :)

Pappa kommer över idag också.. Har inte träffat honom på jättelänge så det ska bli skoj.
Ha en underbar lördag så hörs vi snart igen :)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Syster Chatrine <3

åååh va fint det vart =)

hehe e itne så förvånad,

morbror kan allt ;P.

Fråga om han vill klippa mig med hehe,

fast bara topparna hehe.



Men jaaaa va mysigt,

jag förstår.

Hihi jag längtar,

om ca en och en halv månad ( hihi eller mindre )

så komemr jag äntligen få hålla om min baby.



Buhu du kommenterar inte min blogg längre *armarna i kors*



Puuuuuuss syster yster

2009-03-21 @ 14:08:39
URL: http://chatrine86.blogg.se/
Postat av: Beafiis

Men herre min skapare vad hårig han är.. :P

nej då skämt å sidor..



inte varje dag en kille klipper..

hoppas att du blev nöjd med resultatet. :)



Puss & Kram

2009-03-23 @ 08:27:25
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0