Suck..

Solen skiner och jag borde vara på världens bästa humör. FAN VAD JAG HATAR PMS!!!!
Förstör mitt humör och gör så jag känner mig skit deppig.. :( Bläääää!
Vill bara äta choklad och ligga och mysa med älskling ju.. Hatar att vara såhär känslig och bli helt upprörd för minsta lilla grej. Känns riktigt jobbigt.

Ska strax åka iväg till Forum Nacka och gå på banken.. Sen posta brev till soc och sen hem igen.
Ska springa en runda när jag kommer hem.. Fast tyvärr måste jag göra det utan musik för P är tvungen att använda den mobilen för hans andra gick sönder. Kanske kör ett träningspass med dvdn istället.. Så trist att springa utan musik men kan ju ta en promenad istället i solskenet..

Usch jag saknar älskling så mycket :(

Nej måste gå nu.. Blir bara deppigare av att sitta här och tycka synd om mig själv.

Njut av våren mina söta läsare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0