Sorgsen :(

Idag är en riktigt sorgsen dag :(
Försöker acceptera men det går inte riktigt.. varför blir det såhär?
Känns så jäkla pissigt :(

Ni som inte vet förstår naturligtvis inte varför jag mår som jag gör.. Det är inget jag vill dela i bloggen men kan bara säga att det är fruktansvärt ledsamt för oss .
Framförallt för mig.. Gråter hela tiden och allting påminner mig om det.
Det är riktigt jobbigt och jag vet inte hur jag ska hantera det här.

Pratade precis med P om att jag förlorat min kontakt med pappa. För ett år sedan hade pappa varit den första jag hade ringt.. Tyvärr inte det inte så längre. Känns jävligt trist.


Hoppas ni slipper gå igenom detta och att ni har en bra fredag!

Adjöss

Kommentarer
Postat av: Syster Chatrine <3

Älskade syster,

önskar jag vore hos dig så jag kunde hålla om dig medans Pelle jobabr =`(.

Gör ont i mig att veta hur dligt du mår och det som hänt.



Älskar dig och finns ALLTID här för dig, never eeever forget <3

2009-03-28 @ 13:02:56
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0