Så sugen!

Usch är så himla jättemycket som jag är sugen på just nu.
Jag är mest sugen på att dra ut och springa men vill ju ha musik!!!
Nä Pelle får faktiskt byta mobil med mig så jag kan lyssna på musik när jag vill springa. Men det är nog inga problem :)
Och så är jag sugen på att gå en långpromenad, helst med älskling.
Men han jobbar ju.
Ska tvätta kl 16 så om jag ska få nånting gjort idag så får jag nog sätta på mig joggingkläderna och bege mig ut i solen.. Utan musik :/ Har ju råkat trampa sönder min mp3. *klant*

Jahopp.. En cigarett kvar nu. Och det ska vara min sista! Nu får det fan vara bra! :)
Jag och Pelle ska ju sluta imorrn.. Eller, jag slutar när jag rökt min sista cigarett förstås :)
Pelle har fått Bagge (kollega) att sluta också så dom har laddat upp med snus :P
Dom som annars sitter och kedjeröker i lastbilen.. Ska bli intressant och se hur dom klarar sig med snus.
Jag köpte en dosa jag med, fast tjejsnus = miniportion och mintsmak. Fast det ska bara vara i nödfall.. Jag vill absolut inte falla tillbaks till rökträsket så då tar jag hellre en snus när det är kris. Dom säger att det är lättast att bara lägga av men jag vill ha snuset som backup. För tar jag en cigarett istället så får man fetångest och det har jag ingen lust med.
Vill ju bli helt nikotinfri men börjar med att lägga av helt med cigaretter.
Finns ju nikotinfritt snus nu för tiden så kanske kan gå över till det så småningom och när jag väl bara snusar det är jag ju faktiskt nikotinfri :)
Håll tummarna för mig! Jag ska klara det! Jag vill aldrig mer röka!!!

Jag har bestämt mig nu, jag beger mig ut på en powerwalk..
Hörs sen :)



Puss

Kommentarer
Postat av: Syster Chatrine <3

Tror på dig gumman, dom tre första dagarna e VÄRST... men jag tror du klarar det gumman puss

2009-03-31 @ 11:54:10
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0