Promenad i slasket.

Kom nyss hem, var ute o gick en sväng här :)
Behövde lite frisk luft. Fantastiskt skönt var det men fasen vad slaskigt det är. Men det är ju ett gott tecken, våren är på väg :)

Pelles arbetskompis köpte kaffe till oss igår :) Han har tjatat till Pelle om hur fantastiskt gott det är med nymalet kaffe som man själv väljer smak på.. Jag tänkte att så himla gott kan det ju inte vara. Men ack så fel jag hade..
När jag drack det imorse var det som en helt ny värld öppnade sig. Nja okej kanske inte riktigt men det var helt underbart gott! Det är verkligen det godaste jag någonsin har druckit! Han hade blandat smakerna Colombia och Hasselnöt och herre min jävla get vad det smakade bra! Dock är det väldigt dyrt, ca 100kr för 500gram och frågan är om jag kan gå tillbaka till att dricka vanligt Classic efter den här smakupplevelsen?

Jag har tänkt mer och mer på att skaffa en amstaff. Har letat information på nätet men dock inte riktigt hittat det jag var ute efter. Skulle vara lättare att förstå om någon som har/haft amstaff ville berätta lite.
Jag har ju ingen erfarenhet alls egentligen av att ha hund, dock har Pelle det men ändå. Vill verkligen vara säker på att vi gör rätt val! Gick och funderade på namn när jag var ute o knallade.. Dock är det svårt innan man sett hunden.. Men tänk er en vit/beige amstaff, har ni några förslag?

Idag mår jag jätteilla :( Vet inte vad det är med mig men kom på att det kanske kan vara magkatarr? Har ständigt ont i magen och mår illa jämt och kan inte äta och får magkramper titt som tätt. Hmm.. ska Googla det på en gång. Såhär kan jag inte gå omkring!

Hoppas ni mår bättre än mig och att ni har en toppenonsdag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Beafiis

lillebror har en brun/vit amstaff som han är fodervärd åt..

det gäller verkligen att man lägger ner 8h varje dag för att få en bra hund. :)

hoppas ni hittar någon snart..

Pusspuss

2009-03-05 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0