Nu får vi tänka om..

Har kollat upp Engelsk bulldog och hur söta dom än må vara så kommer vi helt enkelt inte ha råd att köpa en sån sötnos.. Dom kostar runt 20,000 kr!!
Vill så gärna ha en AmStaff men är lite osäker på om jag och Pelle kan provida det den rasen kräver.
Mycket motion osv. Annars får det bli en söt blandras :)
Gäller ju att vi hittar en hund som passar oss så det blir det bästa för alla 3 :)

Spökmusiken har inte hörts nåt mer.. Kanske är ett morgonpiggt spöke?
Eller så är det inte alls ett spöke.. Haha.

Min man ringde nyss.. Han kommer nog hem ganska tidigt idag. Tjihooo! :D
Det är heeelt galet vad jag är kär. Tänker på honom konstant!
Han är världens finaste så det så!

Dags för lunch. Vad äter ni för gott idag? Jag kalasar på lasagnen från igår.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Chatrine

vad för spök musik =O ?

2009-03-05 @ 01:50:01
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0