Ni är så dåååååliga!

Ja.. Fan vad dålig du är! Läsa kan du men skriva en kommentar var tydligen för svårt? :P
Hihi. Nä skämt å sido.. Skulle faktiskt vara väldigt kul o se vad ni tycker om min blogg/min vardag. Jag vet ju att ni är en del som läser :)

Förresten, tack Angelica för Grattiset på min namnsdag :)

Tänkte på en sak när jag var på väg till centrum för en stund sen..
Pelle är helt otrolig! Han har fått mig att tycka att jag är vackrare utan smink.. Det har jag aldrig nånsin tyckt och trodde aldrig jag skulle tycka det heller.
Som förra lördagen när vi skulle åka till mamma.. Då satte jag på mig en svart klänning och hade svarta strumpbyxyor och höga skor, så kände att jag kunde passa på o sminka mig då också.. Gör ju aldrig det nu för tiden.
Men så fort jag hade satt på mascara ångrade jag mig.. Jag tittade på mig själv i spegeln och tyckte verkligen jag var så mycket finare innan! Jag tycker det är fantastiskt! Tänk att han fått mig att må så bra med mig själv att jag är vackrare naturlig.. Åh han är så bäst!


Jag postade ett brev till farmor nu när jag var i centrum.
Min gullegosfarmor skickade ett jättesött kort till mig när jag hade namnsdag och sen skickade hon ett supersött halsband :) Så jag skrev ett brev och tackade henne så mycket. Usch jag är så dålig på att höra av mig annars *skäms*

Nä nu är älskling strax hemma så nu har jag inte tid att sitta här..

Ha en toppentisdagkväll allihopa! Det tänker jag ha :)

Bye

Kommentarer
Postat av: Beafiis

Jag blir så glad och varm i kroppen när jag läser din blogg varje dag.

Ni är verkligen värda allt detta.. :D

Nu måste vi ses snart.. för toook för länge sen.



Alvis fyller 1 på torsdag. stora tjejjen lixom nu.. :)



Saknar massor..

--<-@ en liten ros till min älskade vän

2009-03-03 @ 20:30:23
Postat av: Beafiis

Jag blir så glad och varm i kroppen när jag läser din blogg varje dag.

Ni är verkligen värda allt detta.. :D

Nu måste vi ses snart.. för toook för länge sen.



Alvis fyller 1 på torsdag. stora tjejjen lixom nu.. :)



Saknar massor..

--<-@ en liten ros till min älskade vän

2009-03-03 @ 20:34:40
Postat av: Beafiis

Jag blir så glad och varm i kroppen när jag läser din blogg varje dag.

Ni är verkligen värda allt detta.. :D

Nu måste vi ses snart.. för toook för länge sen.



Alvis fyller 1 på torsdag. stora tjejjen lixom nu.. :)



Saknar massor..

--<-@ en liten ros till min älskade vän

2009-03-03 @ 20:35:45
Postat av: Gabriella

Hihi taaack Hjärtat! Fan du är så underbar gumman! Ja jag vet, har skrivit det i min kalender :) glömmer inte. Ja hon blir stoooor nu :) Tiden går galet fort! Ja fan vi får styra upp nåt.. Måste ses!!! Puss stumpan. Fan du är BÄST!! <3

2009-03-03 @ 21:06:02
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0