Mysig helg

Helgen var supermys som vanligt. :)
Massa god mat. I fredags åt vi fläskfilé med potatisgratäng och bearnaisesås och rödvinssås. Mm så gott det var!
Sen i lördags åt vi gratängen som blev över och stekte hamburgare :P
Och igår så bråkade vi om vem som skulle laga maten och det slutade med att Pelle vann och satan vad gott det var!
Han är duktigare i köket än jag tror :P Han gjorde ugnsstekta kycklingklubbor med pommes frittes och bearnaisesås.
Mm min man är en mästerkock :)
I fredags såg vi "Slumdog millionaire", eller jag såg den rättare sagt.. Älskling var så trött och somnade efter halva :P
Jag säger bara: SE DEN! Den är verkligen värd alla Oscars den fick. Helt underbar film, den har allt!

Vi har varit väldigt trötta båda två nu i helgen.. Trots att vi har gått och lagt oss tidigt och vaknat sent.
Vi måste ha varit väldigt utmattade.

Vi bokade en kryssning igår :) Så den 5:e April åker vi på en 24timmars med lyxhytt :P Ska bli så mysigt, äta god mat och bara mysa och njuta av varandra! <3 Min älskling är bäst!
Sen i Juni/Juli nån gång ska vi åka till Tallin och bo på Spa-hotell vid stranden. Mys!
Längtar jättemycket!

Jag ska iväg till Sensus om en timme ungefär. Nu kommer jag att vara där oftare för dom är äntligen klara med all planering. Så på onsdag får jag en egen coach också :)
Om det inte blir för sent på Sensus idag ska jag åka till Huddinge och hämta lite papper. Viktigt!
Och Jocke var så snäll och postade breven till Försäkringskassan åt mig :) Tack!

Nä nu ska jag diska och bädda sängen.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Guuuud va mysigt älskling <3

Det behöver ni verkligen <3



Puss love you

2009-03-12 @ 14:54:58
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0