Morot är mums

Sitter här och mumsar på en morot :) Orkade inte laga nån lunch idag.



Jag är lite uttråkad.. även om jag tycker det är jätteskönt att vara hemma och bara ta det lugnt såhär så blir jag lätt rastlös. Kan inte träna heller för har redan duschat.. Och gå promenad ensam är trist utan musik.
Ska väl ta mig till banken så småninom också, måste ju betala hyran.
Sen blir det Sensus som sagt och så möter jag älskling där på söder när jag är klar :)
Wiii mysigt att åka hem tillsammans.

Jag kom på att ni har ju faktiskt inte fått se mitt hår än.. *skäms på mig*
Jag lovar att jag lägger upp en bild när jag kommer hem ikväll. Orkar inte fippla med sladdarna nu.
Men det kommer så håll ut :)
Jag gjorde blonda slingor också så jag är väldigt ljushårig nu.
Satt och tittade på systers bilder och hon har så mörkt härligt hår. Jag blev jättesugen på att också färga det mörkt men ska försöka vänta med det. Har ju precis färgat det.

Hm, undrar om jag ska knata ner till centrum och köpa busskort och sen åka till stan.. Måste ju till banken innan Sensus. Fast är lite väl tidigt fortfarande.. Får ju sitta o vänta hur länge som helst annars :/
Åker om en timme.. men vad ska jag sysselsätta mig med tills dess?
Förslag?

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0