Morgonrunda :)

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Jo visst stämmer det.. Även om man kan ogilla vädret.
Idag har jag varit riktigt depp och ledsen.. Har känt mig allmänt värdelös och egentligen bara känt för att lägga mig på soffan med en stoooor chokladkaka, en påse chips och 2 liter läsk. Dock insåg jag att det inte skulle få mig att må bättre så istället satte jag på mig träningskläderna, hörlurarna i öronen och gick ut och sprang i en halvtimme.
Fantastiskt skönt som alltid.. Dock tog jag i för mycket på slutet tror jag för blev riktigt illamående. Ett tag trodde jag att jag skulle spy. Så jag fick gå sista biten.
Kom och tänka på Catta då, tänk på det syster att om du tar i för hårt kan kroppen faktiskt ta skada.. Du kan sträcka nåt, eller bli illamående och få hemsk träningsvärk. Och får du träningsvärk så hindrar det dig från att träna på några dagar.. Så då har du redan brutit mot det du kommit överrens om med dig själv. Vilket leder till ångest osv..
Ta det försiktigt i början så kan du kanske träna varje eller varannan dag. För får du träningsvärk så vill du inte bege dig till gymmet. Bara ett litet tips från coachen ;)
Annars önskar jag dig Lycka till!

Ja man kan inte vara på topp jämt.. Och idag känner jag mig riktigt ynklig. "Ingen tycker om mig"-tankar typ.
 Det är sjukt jobbigt att må såhär och önskar bara att P var hemma och kunde krama mig och pussa mig i pannan och säga hur mycket han älskar mig.

Min kycklinggryta igår blev fantastiskt god och P var riktigt imponerad.. :) Är alltid kul att bli uppskattad.
Har bild på den men det är bara min ena USB-port som fungerar så vill inte koppla ut internet för att kunna lägga in bilderna för sen brukar internet oftast knasa med att koppla upp igen.


Jag sov sjukt dåligt inatt, drömde mardrömmar hela natten och spökena höll mig vaken också. Vaknade upp flera gånger av att det kändes som att jag fick en smäll i ansiktet.. hade världens hjärtklappning och var nästintill omöjligt att somna om. Jätte jobbigt :( Pelle hade också drömt mardrömmar, han drömde att jag var försvunnen.. Sötnosen. Jag ska inte försvinna :)

Skriver senare, ska laga lite lunch.
Hoppas ni mår bättre än mig idag.

Ta hand om er!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Aww syster då =´( jag älskar dig meeeest i hela världen ( kanske delar plats med pelle daa ) men du får INTE känna att du e värdelös för det e du garanterat INTE älskling <3 Verkligen inte!!!!!!



Thihi jaa jag lovar att jag skall ta det lungt syster yster som nu inte ska vara dyster ;P,

jag ska skynda långsamt hehe =).



Åh du får bjuda på den nån kväll så kommer jag över på middag =D.



Namen, va spökena elaka nu inatt? =O



ÄLSKAR ER BÅDA SÅÅÅÅÅ OBESKRIVLIGT MYCKET!!! <3

2009-03-17 @ 14:09:14
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0