Mammas älskling :(

Pratade precis med pappsen och han berättade att Mirella (min älskade kisseplutt) har blivit sämre :(
Vi upptäckte för ca 6 år sedan tror jag, att hon hade fått cancer.
Hon opererades och veterinären trodde inte att hon hade mer än nåt år kvar att leva.
Hon kämpade på och har varit pigg och glad trots flera återfall av tumörer men efter att Benjamin (min första kisseälskling) gick bort för snart ett år sen (6:e Maj) har hon troligvis tappat orken att kämpa emot cancern.
Hon har ju trots att levt bra mycket längre än dom först trodde..
Hon är en riktig fighter min Mirre!
Usch det känns så himla trist..
Hon är en sån himla speciell katt! Så egen!
Precis som min Wenniebaby.
Jag saknar honom så mycket och det gör förstås Mirre också.
Hon vill väl vara med honom antar jag och det kommer hon att få vara.
Mammas underbara kisseälskling..
Älskar dig så mycket och kommer självklart sakna dig enormt.
Men man får inte vara självisk, om hon lider ska vi naturligtvis göra så hon får frid och mår bra.
Och så får hon ju vara med Wennie då :)



Världens goaste Mirre :) <3




Dom allra bästa någonsin!




Mamma älskar er mest alltid mina älskade bäbisar! <3


Det här var ju riktigt tråkigt att höra men man hade ju nästan väntat sig det.
Och hon har ju som sagt fått mycket längre tid än någon av oss trodde.
Mamma älskar er båda så mycket!

Får veta mer imorgon eller på tisdag när pappa varit hos veterinären men eftersom hon inte äter längre förstår jag ju vad beslutet måste bli :( Har inte bestämt mig än för om jag ska låta henne somna in hos mig eller inte.
Så gjorde vi med Wennie, han fick somna in i min famn och det var det absolut värsta jag varit med om någonsin.
Vet inte om jag klarar av det igen :(
Måste tänka på det.

Ska lägga mig bredvid Pelle i soffan och kramas.. Känner mig ledsen nu :(

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0