Lördagsmys :)

Har haft en underbar morgon/dag med älskling :) Mys mys mys hela dagen.. Sen när vi blev hungriga gick vi till centrum för att handla frukost :) Och sen mera mys.
Pelle står i duschen så jag passar på att skriva en rad innan vi ska åka till mamma.
Ska bli så kul att träffa henne igen faktiskt! Ni som följt min blogg vet ju att det har hänt en hel del grejer.. Och hon är inte frisk! Men trots det älskar jag henne och hon är faktiskt den enda mamman jag har. Hon födde mig och det kommer jag naturligtvis alltid vara henne tacksam för! Ta hand om era mammor gott folk!

Sitter o dricker en öl och väntar på att Nigella ska börja igen. Jag älskar matprogram och tycker det är för jävligt att vi inte har TV4 Plus ännu.. Missar ju Leila och Per Moberg blandannat. :(
När jag beställde kanaler såg jag att dom inte har kvar BBC Food, något som gjorde mig väldigt ledsen för där visas matprogram i princip dygnet runt. (Haha Tommy blev gaaaaaaaalen på mig när jag jämt tittade på det :P)

Bjuder på en bild från Pelles mobil ..

Har insett att bloggen blir roligare med bilder och det spelar egentligen ingen roll vad det föreställer :P

Nä nu börjar Nigella :)
Ha en fortsatt underbar helg så hörs vi en annan gång.

Puss på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: victoria,veckans blogg

Hej! just nu kör jag en veckans blogg,självklart ska du vara med,så tveka ej att anmäla dig, det enda du behöver göra är att svara på detta och skriva att du vill vara med, för att få röster bör du skriva ett inlägg och medela att du är med i en veckans blogg tävling, och att rösterna ska skickas till mig, vinnaren får en evig länkning och självklart titeln veckans blogg . SIsta anmälnings dag söndag 15/3 kl 20.00



lycka till <3

2009-03-15 @ 01:39:10
URL: http://victoriasoderholtz.blogg.se.
Postat av: Chatrine

Haha syster jag vet att du älskar dessa matprogram, det e kul IBLAND =P. Hihi så mysigt =)



Hehe jaaa visst e det roligare med bilder, därför jag alltid har bilder i min blogg :D, inte alltid men oftast så e det nån text som hör ihop med bilden, inte alltid =)



Puss puss love ya

2009-03-15 @ 21:19:25
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0