Hemmafru

Idag är jag hemmafru och tvättar och storstädar.
Jag blev precis klar med dammsugningen och moppningen :)
Jävla moppjävel, när jag skurade i vårt sovrum gick den av på mitten..
Så min rygg tycker inte om mig så mycket just nu.
Lunchen står i ugnen, varma mackor :) Sen ska jag ner o hämta tvätten.
Och efter det blir det en film och sen ska jag börja med maten så den är klar när älskling kommer hem.
Blir lasagne idag. Mmm en av mina favoriträtter.
Hade en sån fantastiskt underbar helg med älskling, som vanligt. Som jag skrivit innan; varje minut med honom är bäst!
Jag är verkligen världens lyckligaste! :) Hihi.

Det är ju helt sjukt egentligen.. Från dag 1 har vi varit med varandra dygnet runt.
Vi har aldrig varit ifrån varandra på 7 månader.. Är det inte otroligt?
Och vi blir bara mer o mer kära! I love it!
Nä nu är lunchen klar tror jag.. Ha en toppendag så hörs vi senare.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0