Helg! :D

Jippi! Äntligen är det ljust ute vid 6tiden.. V Å R säger jag bara! Hihi :)
Första gången som det är ljust ute när älskling går till jobbet.. Iaf som jag märkt.
Äntligen är det helg och jag ser verkligen fram emot att spendera den med min underbara man!

Blev inga miljoner igår men däremot 75kr :) Bättre än ingenting.
Ska fortsätta lita på mina instinkter tror jag.

Sitter och dricker en kopp kaffe och i stort sett bara väntar på att tiden ska gå.
Ska åka o handla lite senare :) Såna där nödvändigheter som nagellack och sånt :P

Ska förbereda middagen också. Ikväll blir det toast Skagen till förrätt och fläskfilé med pommes och ädelostsås eller bearnaise till huvudrätt. Om P får välja blir det bearnaise :P

Skriver senare, dags för frukost och Nyhetsmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0