Härligt härligt..

Godmorgon mina söta läsare :) Hoppas ni har sovit gott.
Det har jag och för första gången på flera år minns jag inte vad jag har drömt.
Annars brukar jag alltid komma ihåg, i detalj.. Hm aja.
Jag sitter här med mitt kära kaffe och solen lyser in på mig :) Underbart. Vilket härligt väder, synd bara att det är så kallt :/
När ska vårvärmen komma? Tycker det börjar bli dags..

Jag ska snart åka till Sensus för gruppmöte igen, och kl 11 ska jag på möte med min coach. Efter det blir det en sväng på stan och sen hem och träna :) Har lite träningsvärk från igår så blir bara Orbitrek idag tror jag.

Bullarna var mycket uppskattade, fick precis ett sms från älskling där han tackade från Bagge. Nu kan dom sitta där i lastbilen och smaska bullar hela dan .. :)
Och lasagnen jag gjorde igår är den godaste jag nånsin gjort! Jag är nästan lite imponerad av mig själv.
Fotade den såklart men eftersom jag bara har en fungerande USB-port vill jag inte ta ut internetsladden för att lägga in bilderna.. Fixar det lite senare. Håll till godo med en Googlebild så länge :)



Oj nu fick jag ju bråttom.. Jag skriver när jag kommer hem sen igen :)

Ha en riktigt härlig dag allihopa!

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster <3

God morgon syster yster <3



Hur står det till idag =)

Puss

2009-03-25 @ 11:56:33
URL: http://chatrine86blogg.se
Postat av: Syster <3

Jag funderar på om jag ska ta bort lösenordet på min blogg,

jocke har juh nån tjej han pratar med...,

men jag vet inte riktigt...

vad tycker du? skrov svar i min blogg puss syster

2009-03-25 @ 11:57:16
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0