God morgon :)

Jag hade tänkt att gå upp 05:45 idag för att ha precis två timmar på mig innan det är dags att åka.. Jag hade också velat hinna sätta på kaffe innan älskling är tvungen att gå så vi kunde dricka en kopp tillsammans. Det sprack såklart..
Jag vaknade 05:25 och ville verkligen försöka somna om för att få lite extra sömn..
Och visst gjorde jag det.. Men sen ville jag inte vakna kvart i. Så älskling stängde av väckarklockan och lät mig sova till kvart över istället. Med mitt morgonhumör vart det nästan världskrig :P Jag röt åt honom "Men vafaaaan.. Kan du ge fan i min väckarklocka???". Haha.. var ju inte meningen att vara så otrevlig.. Men jag var arg på mig själv för jag ville verkligen att vi skulle hinna dricka kaffe tillsammans såhär mitt i veckan :)
Men vi kramades och sen pep han iväg.
Älskar dig mest min underbara man!

Idag ska jag åka till Arlanda på rektryteringsmässa. Ska lämna in mitt CV till diverse butiker där.
Ska bli skoj :) Sen får vi se vad jag hittar på.. Hm, vet att det var nåt jag skulle göra idag men har totalt glömt bort det nu :S

Igår var jag verkligen hemmafru. Gick som sagt upp 06:20 och tvättade, vek tvätten, dammsög, diskade mm. Kändes riktigt bra. Sen åkte jag iväg till Universitetet.. Fanns tyvärr ingenting jag fastnade för. Jag vill verkligen plugga men det ska gärna vara nåt jag är åtminstone lite intresserad av. Efter det åkte jag hemåt. Handlade lite mat och när jag var klar så kom älskling med bussen :) Så vi gick hem tillsammans.
Åt köttbullar, potatis, gräddsås och lingon.. Mums! Sen vid 22 tiden var jag så trött så vi gick o la oss.. Låg och myste och pratade en timme ungefär sen somnade vi.
Vaknade strax efter 1 på natten och trodde kl var 6.. Blev glad när jag insåg att jag hade 5 timmar kvar att sova.

Nä nu ska jag äta frukost.

Ha en bra dag allihop!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0