God morgon sötsaker :)

Jag lovade ju att lägga upp en bild på mitt hår igårkväll men jag mådde riktigt dåligt igår.
Efter middagen höll jag på att svimma och fick hjärtklappning.. Så jag låg på soffan hela kvällen med älskling bredvid som klappade mig och hela tiden frågade om han kunde göra nåt eller om jag ville ha nåt. *gulleälskling* Du är bäst! Tack!
Jag lägger upp en bild i det här inlägget istället :)
Det känns väldigt ovanligt att ha det så kort men jag gillar det verkligen! Har velat klippa det kort i många år och kände att det var dags nu.



Vad tycker ni?


Jag stannar hemma hela dagen idag, har ändå ingenting jag måste göra. Så ska vara lite effektiv och söka jobb och träna. Måste ringa Soc också, har fått ny handläggare och hon verkar inte riktigt klok. Får se vad hon har att säga när jag ringer henne om 20 min.
Träna ska jag naturligtvis bara göra om jag mår bra, vet inte vad som hände igår men idag känns det mycket bättre.

Jösses vad veckorna går fort, håller ni inte med? Kändes som det var måndag igår och så är det fredag idag helt plötsligt. Men det är ju jätteskönt, ännu en hel helg att mysa med älskling.
Vad har ni för planer till helgen?

Glöm inte Earth Hour imorgon! Även om det inte gör något konkret för klimathotet så är det en utmärkt manifestation som hela världen deltar i. Det är ju ett sätt att visa att man bryr sig! Så ställ in värmeljus på toaletten så ni slipper skita i mörkret om ni skulle behöva under den timmen ;) Tycker f.ö. att det är helt sjukt att miljöborgarrådet Ulla Hamilton vägrar vara med. Jag tycker det är en självklarhet att statshuset också ska släckas ner!

Och ni glömmer väl inte att ställa om klockorna på söndag? Sommartiden börjar ju då! Äntligen! :)


Ha en underbar fredag mina kära läsare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0