Glömmer bort att äta..

Nu har det hänt igen, jag har glömt bort att äta. Usch jag gillar inte det här.. Känns som att en fet depression är på väg :(
Jag vill inte må dåligt igen :(

Hm, eftersom man måste äta för att överleva tvingade jag i mig det som var kvar av filmjölken. Blä gillar inte ens filmjölk. Men det är väl bättre än ingenting antar jag.


Har kommit på mig själv flera gånger idag med att bara sitta o stirra in i skärmen. Jag har ingen ork, lust eller vilja till någonting. Vill bara att Pelle ska komma hem och krama mig.
Vad är det som händer?
Har dock varit duktig och storstädat hela lägenheten så det ser snyggt ut och luktar väldigt fräscht. Ett under att jag tog mig ork till det egentligen..

Hoppas ni mår bra och får en underbar helg. Puss mina söta läsare

Kommentarer
Postat av: Syster <3

men älsklingen da... kramar om

2009-03-20 @ 22:14:19
URL: http://chatrine86blogg.se
Postat av: Syster <3

Men vet precis vad du menar puss

2009-03-20 @ 22:14:38
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0