Fakking grejt.

Blev väckt av spökena kvart i 8 och det är jag glad för :)
Annars kanske jag hade sovit bort denna underbara morgon.. Har ni sett vad soligt det är ute? :D
Det bara spritter i kroppen, nästan som om det är vår. Underbart härligt!
Nu kanske ni tänker "Hm, väckt av spöken, vad menar hon?".. Och det kan jag förklara..
Kvart i 8 började det "åska" i mina högtalare i vardagsrummet. Dom har aldrig gjort såhär förut och jag förstod att det var nånting mystiskt. Låg kvar i sängen en stund för jag var väldigt trött idag men "åskandet" bara fortsatte och blev högre och högre. Gick motvilligt upp ur sängen och gick till datorn för att se vad som var fel. När jag kom närmare högtalarna slutade det helt.. Förstod då att det var våra snälla spöken som bara ville väcka mig för att jag inte skulle missa denna vackra morgon. Tack spöken :) Så omtänksamt av er!

Idag är det fredag den 13:e, och för mig är det som vilken fredag som helst faktiskt. Är inte vidskeplig och tror inte att jag kommer ha extra mycket otur idag.

Igår var en riktig slappdag.. var bara hemma hela dagen. Tvättade min jacka i tvättstugan och diskade o lite sånt men annars tog jag det väääldigt lugnt. Skönt det :)
När älskling kom hem lagade jag korvstroganoff med ris och det blev supergott. Sen myste vi framför tv:n och vid 22 tiden höll vi båda två på att somna så då la vi oss i sängen.
Ikväll blir det väl en god middag och Lets Dance och imorn ska vi till mamma och äta faktiskt.
Har inte träffat henne på flera veckor. Så det ska bli skoj.

När vi får pengar ska jag gå till Easstreet för att visa upp mitt vackra konstverk.. haha. Har redan mailat med dom och visat bild på min tatuering och dom sa att jag skulle komma förbi så skulle vi planera vad vi ska göra med den.
Jag är helt säker på att den kommer bli superläcker frågan är bara hur mycket det kommer kosta..
När det är klart så lovar jag att ni ska få se resultatet.. Som den ser ut nu är det inte mycket att visa upp.
Tatuera er aldrig när ni är påverkade, speciellt inte av en privatperson som utövar tatueringsstudio hemma och som också är påverkad. Hahaha.. det kan bara sluta illa vilket jag borde ha förutsett. Pelle försökte ju faktiskt göra allt för att jag inte skulle göra det men envis som jag är så får jag nu stå ut med den hemska saken jag har nedanför magen.

Bjuder på en ego-bild bara för det var så himla länge sen :)



Skriver lite senare.

Ta hand om er och var försiktiga idag på otursdagen ;)

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Iiiih syster du e juh sååå VACKER <3



Hihi jag fick det BEVISAT att det är min turdag, kortet från you know who ;)



PUSS lavvar dejje

2009-03-15 @ 21:25:16
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0