Att förlora sina vänner..

Jag vill börja med att skriva att detta inte gäller er Chatrine och Beatrice! Så tro inget annat! Jag älskar er!

Hela morgonen har jag tänkt på er.. Mina föredetta vänner. Jag behöver inte skriva några namn för ni vet precis vilka ni är.
På ett sätt känns det som att en del av mitt hjärta har försvunnit.. Men samtidigt så kan jag inte hjälpa att känna att det kanske var lika bra ändå? Jag menar, en äkta vän ska finnas där i vått och torrt och det har ni inte alltid gjort.
Jag säger inte att jag är oskyldig.. Jag vet att detta beror mycket på mig, men ni har faktiskt också en del i det!
Det har alltid varit vi.. Vi har alltid hängt ihop vad som än har hänt i våra liv.
Ingenting har kunnat stoppa oss från att vara vänner men så hände nåt.
Jag hamnade snett, råkade ut för massa skit och umgicks med helt fel människor.
Jag behandlade er som skit!
Trots allt dumt jag gjorde så fanns ni ändå där, ni tröstade mig när jag hade ångest och mådde dåligt.
Ni träffade mig och ställde upp för mig vilket skick jag än var i! Jag älskar er för det!
Men jag visste ändå hela tiden att det inte var långt kvar innan vi helt skulle glida ifrån varandra..
Jag tror inte att det handlar om att vi växte isär.. Jag tror bara att vi alla tappade orken att kämpa.
Detta är mycket mitt fel, jag valde det andra livet istället för att ta vara på er.
Det var mitt val och det är något jag ångrar idag även om jag har lärt mig så mycket på vägen, både om mig själv och om livet. Jag saknar er och önskar att jag hade tagit andra beslut. Men som jag skrev i början, kanske är ni inte äkta vänner?
Varför försvann ni efter ett tag? Jag förstår om ni inte ville se mig gå under men förstår ni inte att det var ju då som jag behövde er som mest?! Det är tack vare att jag träffade Pelle, som blev min bästa vän, som jag lever idag.
Men skulle det inte ha varit ni som räddade mig? Mina vänner.. ?

Det jag vill säga är att jag saknar er nåt fruktansvärt. Mitt hjärta värker när jag tänker på er.
Tårarna rinner nerför mina kinder och jag är så ledsen att jag försummat er.
Jag hoppas att vi en dag får tillbaka den kontakt vi alltid haft.. Jag behöver er, förstår ni det?
Jag vill ha er i mitt liv!

Vad som än händer vill jag tacka er för allt ni gjort för mig. Ni har varit hela min värld!
Jag älskar er alltid mina älskade vänner!


/Gabriella

Kommentarer
Postat av: Beafiis

Gumman då. kramar om hårt jag vet precis hur du känner dig. Det värsta som finns är att förlora sina vänner. men som du skrev äkta vänner finns ALLTID där. och dom kanske inte är så äkta som du vill..



sköt om dig. Hälsa P från oss.

hoppas vi ses snart..

Pussar och Kramar

2009-03-20 @ 16:55:36
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: Syster <3

Precis.. ÄKTA vänskap överlever ALLT, så är det bara! Hehe du och jag är det bääästa exemplet på att det stämmer <3



Kommer ALDRIG någonsin att lämna din sida,

vad du än gör,

det vet du!!



Älskar dig så! Puss o kram syster

2009-03-20 @ 22:17:35
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0