Äkta kärlek!

Det är helt galet vad kär jag är! Pirrar i magen som om jag var nykär fortfarande.. Hihi härligt är det :)
Han är världens finaste människa och aldrig förr har jag älskat någon såhär! Han är viktigast för mig och jag är världens lyckligaste som får dela mitt liv med denna underbara man! Alltid du och jag min älskade Pelle <3



Bäääääääääääästa! <3



Man vet när man har hittat rätt!


Jag är lite trött.. Älskling väckte mig kvart över 6 imorse. Hade velat sova en timme extra men var tvungen att duscha innan jag skulle iväg så det hade jag inte hunnit. Så kan det gå och då blir man lite trött såhär på eftermiddagen.
Har fortfarande inte kommit på vad det blir till middag ikväll.. Får googla nåt schysst recept.

Nu ska jag läsa systers blogg och kommentera lite .. hihi.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Beafiis

du kan även ha lite räkot gabbi.. det blir jätte gott då.. :)

2009-03-16 @ 14:49:59
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Thihi ni e fan sååå söta att man blir kär i er typ =P,

fast nu har jag juh hittat hem själv iiiiiiiiih!!



"261, de e de enda rätta"... Popppar fett =D



"det e kärlek, spelar ingen roll va ni tror".. så e det ;)



PUSS



2009-03-16 @ 15:39:04
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0